امروزه با توجه به مشکلات مختلف و گرفتاری های موجود، استفاده از  تردمیل خانگی رواج زیادی پیدا کرده است.

اما همیشه برای طرفداران این وسیله، این پرسش به وجود می آید که کدام تردمیل را خریداری کنیم؟ چه تردمیلی برای ما مناسب است؟

اگر شما هم جزو طرفداران این وسیله هستید و قصد خرید آن را برای خانه خود دارید، باید نکاتی را در نظر بگیرید که به شما در این خرید کمک خواهد کرد.

با فروشگاه هایپرجیم همراه باشید که به شما بهترین انواع تردمیل های موجود خانگی را معرفی کنیم.

آشنایی با انواع تردمیل خانگی 

برای خرید تردمیل خانگی، در ابتدا باید مسائل و نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. این نکات می تواند بر قیمت و امکانات مورد نظر شما تاثیرگذار باشد.

به عنوان مثال، اندازه تردمیل برای استفاده خانگی نکته مهمی است که طبق فضای موجود خود، باید یکی از این تردمیل ها را انتخاب کنید.

قدرت و تحمل وزن آن هم نکته مهمی است که طبق شرایط خودتان باید دست به انتخاب بزنید. برخی تردمیل ها دارای امکانات جانبی مثل ذخیره سازی اطلاعات، صفحه نمایش لمسی، اندازه گیری ضربان قلب و مشخصات بدن، محافظ و... هستند.

اگر شما نیاز به این امکانات دارید، حتما در هنگام خرید به داشتن این امکانات توسط تردمیل خانگی، توجه کنید

حال در ادامه به معرفی بهترین تردمیل های خانگی موجود در بازار می پردازیم.

تردمیل Nordic track 1750

برای طرفداران تردمیل های جذاب و خوش ساخت، انتخابی بسیاری مناسب است. این تردمیل از نظر استحکام هم بسیار مناسب است. موتور این تردمیل بی صدا است و شیب آن حداکثر 15 درصد است. فروش تردمیل در سایت هایپرجیم انجام می گیرد.

این تردمیل خانگی، دارای صفحه ای لمسی و 10 اینچی است که می توانید مشخصات و برنامه خود را در آن مشاهده کنید. اگر دنبال تردمیلی هستید که شما را خسته نکند، این گزینه بسیار مناسبی است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()