حداکثر سرعت تردمیل

اکثر تردمیل ها از بازه سرعتی 0 تا 4.5 متر بر ثانیه پشتیبانی می کنند. یک تردمیل خانگی مناسب و خوب می توانند بازه سرعتی متفاوتی را برای کاربر فراهم کند و احساس راحتی و کنترل بر تمرین را به کاربر می بخشد. اگر بتوانید بر سرعت تمرین خود کنترل داشته باشید، می توانید از هرگونه افتادن یا آسیب دیدن هنگام تمرین جلوگیری کنید.

شیب تردمیل

تردمیل خانگی مناسب این قابلیت را دارد که شیب را تغییر دهید. شیب تردمیل از جمله مواردی است که می توانید با تغییر آن کالری سوزی خود را افزایش دهید. همچنین می توانید تمرینات متنوعی را به کمک تغییر شیب انجام دهید.

صفحه نمایشگر تردمیل

تنها راه ارتباطی شما با دستگاهتان صفحه نمایش آن است. در صفحه نمایش تردمیل خانگی مواردی از جمله کلید ایمنی، توقف اضطراری، برنامه های ورزشی تعریف شده، کلید های دسته، سنسور ضربان قلب، میزان سرعت، شیب و مسافت طی شده نشان داده می شود.

توجه به فضای منزل

تردمیل دستگاهی بزرگ بوده که نیازمند فضای کافی برای قرار گیری است. اگر در منزل خود فضای کافی برای قرار دادن همیشگی تردمیل ندارید بهتر است توجه کنید تردمیل خانگی که خریداری می کنید قابلیت تا شوندگی داشته باشد.

چگونه می توان انواع تردمیل خانگی را مقایسه کرد؟

برای خرید مناسب ترین تردمیل خانگی بایستی بتوانید ویژگی هایی که در این مقاله به آن اشاره شد را مقایسه کرده و مناسب ترین خرید تردمیل را با توجه به بودجه و نیازهای خود انجام دهید. در فروشگاه هایپر جیم می توانید انواع تردمیل را از لحاظ ویژگی های فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین خرید را تجربه کنید. همچنین کیفیت محصولات ارائه شده در این فروشگاه تضمین شده است.

قدرت موتور تردمیل خانگی

مدل های خانگی معمولا دارای قدرت موتور پایین تری نسبت به مدل های باشگاهی است. هنگام خرید تردمیل خانگی دقت کنید که این میزان کمتر از 1.5 اسب بخار نباشد. دستگاهی که دارای قدرت موتور کمتر از این مقدار باشد، ممکن است سریع تر از دیگر دستگاه ها خراب شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()