فضا

حتی تردمیل های تاشو می توانند فضای قابل توجهی را اشغال کنند. به خصوص در حین استفاده از این تردمیل ها. باید به خاطر داشته باشید که باید فضای اطراف تردمیل خود را خالی کنید تا در صورت افتادن از دستگاه احتمال آسیب کمتری برای شما وجود داشته باشد.

جابجایی اکثر تردمیل ها آسان نیست؛ بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید تردمیل ، بدانید آن را در کجای منزل یا باشگاه قرار می دهید. همچنین بهتر است تردمیل را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید زیرا به راحتی توسط دستگاه آسیب می بینند.

ثبات

درست مانند کفش های دویدن، تردمیلی عمومی وجود ندارد که تمامی نیازهای ورزشی را برآورده کند. هر تردمیل متفاوت است و بر بدن فرد نیز تأثیر متفاوتی می گذارد. آزمایش چند مدل در فروشگاه بهترین راه برای اطمینان از این است که تردمیل خریداری شده توسط هر فرد برای بدن او مناسب است.

تردمیل می تواند از نظر ساخت، عرض کمربند و محل قرارگیری ریل بازو متفاوت باشد. هر فرد باید تردمیل را در کفش های ورزشی خود آزمایش کند تا مطمئن شود که در راه رفتن صاف است و کمربند به اندازه کافی برای قدم هایش پهن است. محدودیت وزن در دستگاه متفاوت است و همیشه باید قبل از خرید در نظر گرفته شود.

موتور و تضمین

اکثر تردمیل های خانگی نیازی به توانایی انجام ورزش های شدید روزانه را ندارد و همگی می توانند از این دستگاه استفاده کنند. موتور در تردمیل های برقی مهم تری قسمت دستگاه می باشد و نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

درنتیجه باید از سلامت موتور تردمیل اطمینان حاصل کرد. به دلیل برقی بودن و حساسیت بالای این قسمت از تردمیل، وجود تضمین و گارانتی می تواند اطمینان خاطر کافی برای شما به وجود آورد. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

این تضمین می تواند شامل سایر اجزا تردمیل نیز شود؛ اما موتور دستگاه از مهم ترین اجزا ممکن است. تعمیر و نگهداری این بخش نیز باید به صورت دوره ای صورت بگیرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()