آیا شما هم مدیر باشگاهی هستید و تا همین چند لحظه پیش در سایت های مختلف به دنبال اطلاعاتی جامع برای انتخاب و خرید تردمیل بوده اید؟

به راستی چه مواردی را باید در هنگام خرید یک  تردمیل باشگاهی لحاظ کرد؟ لازم به ذکر است که امروزه یکی از محبوب ترین تجهیزات ورزشی در باشگاه ها استفاده از تردمیل است.

اما آیا مکان مورد استفاده برای تردمیل، در عملکرد بهتر آن تاثیر دارد؟ حتما می دانید که تردمیل های خانگی از موتورهای ضعیف تری برخوردار هستند.

با تردمیل های باشگاهی آشنا شویم

بنا به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شد، تردمیل های باشگاهی برای اهداف ورزشی مانند کاهش وزن و تقویت عضلات مورد استفاده قرار می گیرند.

پس بدون تردید تفاوت های بسیاری بین تردمیل های خانگی و باشگاهی وجود دارند. البته تردمیل های باشگاهی با نوع و تعداد مصرف کنندگان بیشتری مواجه هستند.

لازم به ذکر است که تردمیل های باشگاهی به دو دسته موتوردار و فاقد موتور دسته بندی می شوند. که با بررسی های انجام شده متوجه شدیم بهترین تردمیل های باشگاهی از نوع موتوردار هستند.

البته این نوع از تردمیل های باشگاهی دارای قابلیت های بسیاری هستند، از جمله تنظیم شیب و سرعت، نشان دهنده میزان ضربان قلب و جزییات عملکرد ورزشکاران در کاهش وزن.

کلام پایانی

در پایان این مطلب را هم باید بگوییم که امکاناتی که تردمیل های باشگاهی در اختیار کاربران خود قرار می دهند بیشتر از تردمیل های خانگی است.

به دلیل این که ویژگی هایی که در تردمیل های خانگی وجود دارد تنها متناسب با محیط خانه و برای استفاده معمولی در نظر گرفته شده است.

بنابراین چنانچه شما مدیر یک سالن ورزشی هستید و به منظور خرید تردمیل باشگاهی در جستجوی اطلاعاتی برای انتخاب و خرید تردمیل هستید.

ما در این مقاله با مطرح کردن خصوصیات بارز در بهترین تردمیل های باشگاهی سعی داشتیم تا این مسیر را برای شما عزیزان هموارتر کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()