فروش انواع دمبل در مرکز خرید اینترنتی هایپرجیم :

همانطور که مستحضر هستید امروزه فناوری های بسیار زیادی در خدمت جامعه ورزشی قرار گرفته اند. این فناوری ها باعث شده است تجهیزات مدرن و حرفه ای در این زمینه تولید شود. همانطور که می‌دانید در گذشته ورزشکاران با تجهیزات بسیار ابتدایی ورزش می کرده اند. برخی از ورزشکاران توسط تکنیک های خاص از وزن بدن خود برای اعمال فشار به ماهیچه های هدف استفاده می کردند، اما امروزه دستگاه ها و ابزار آلات متعددی در زمینه های مختلف ورزشی تولید شده است که به راحتی ورزشکاران قادر هستند با استفاده از این تجهیزات پیشرفت های قابل توجهی در زمینه ورزشی خود داشته باشند. یکی از ابزارهای بسیار معروف و قدیمی در دنیای ورزش دمبل ها است. دمبل ها از دیرباز مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفته است، یکی از امتیازات انکار ناپذیر دمبل ایجاد تقارن در بدن است. ایجاد تقارن در بدن به این مفهوم می‌باشد که اندامهای سمت راست با اندامهای سمت چپ بدن کاملاً یکسان باشد، بدیهی است که هر قدر یک ورزشکار حرفه‌ای باشد نمی‌تواند با تجهیزات دیگر مانند هالتر و حتی دستگاه، تقارن بدن خود را به دست آورد. زیرا اعمال نیرو در هالتر و یا دستگاه به صورت یکسان نمی باشد اما در دمبل هر طرف بدن به صورت جداگانه تحت فشار یکسان قرار می گیرند، بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان در این خصوص زیر فشار وزنه تقلب کرد. به عنوان مثال میتوان حرکت جلو بازو هالتر را عنوان کرد، در حرکت جلو بازو هالتر احتمال اینکه فشار بیشتری با یک دست اعمال شود بسیار زیاد است. حتی امکان دارد یک دست جور دست دیگر را بکشد، اما در استفاده از دمبل به هیچ عنوان این گونه تقلب ها و قصور ها صورت نمی گیرد زیرا هر دو دست متحمل فشار کاملاً یکسان هستند و باید به تنهایی این فشار را تحمل کنند و نمی توانند از دست دیگر کمک بگیرند. بنابراین دمبل ها یکی از مهمترین ابزار آلات ورزشی به حساب می‌آید و امروزه تنوع این ابزار بسیار گسترده می باشد. برخی از نمونه های آن به صورت سری ساخته می شوند و از وزن ۵ کیلوگرم تا حدود ۵۰ کیلوگرم نیز ادامه دارند. به مدل ها دمبل های اسپرت می گویند. برخی دیگر از نمونه های این وسیله متغیر هستند، یعنی ورزشکار می تواند وزن آن را کم و زیاد کند.

نکات حائز اهمیت:

نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از این ابزار مفید این است که امروزه مربی های حرفه‌ای اعتقاد دارند که می شود با یک جفت از نمونه های قابل متغیر آن حتی در خانه بالا تنه ای بسیار زیبا و حرفه ای ساخت. اما همانطور که عنوان شد این ابزار باید قابلیت سبک کردن و سنگین کردن را داشته باشند تا ورزشکار بتواند رشد ماهیچه ای مناسبی داشته باشد.

در ادامه این مقاله می خواهیم یکی از نمونه های معروف این وسیله مفید را به شما معرفی کنیم، بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.

فروشگاه هایپرجیم - دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی در کارخانه رکورد ساخته می شود و دارای ست های یک جفتی در وزن های گوناگونی می باشد. طراحی دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلو گرمی اینگونه می باشد که ورزشکاران در زمان استراحت آنها را با آسودگی خاطر روی زمین می گذارند زیرا این نمونه های بر روی زمین غلبه نمی خورند و از ورزشکار دور نمی شود و در جایی که ورزشکاران آن ها را زمین بگذارند ساکن می ماند.

فروشگاه هایپرجیم - بررسی دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

این وسیله هر کدام دارای ۲۰ کیلوگرم وزن می باشند در واقع هر یک دارای ۱۰ کیلوگرم وزن می باشد که جمعاً وزن هر دوی آنها ۲۰ کیلوگرم است. استفاده و فعالیت با این نوع ابزار ورزشی بسیار آسان است و در تمام مکان ها خصوصی و باشگاهی میتوان از آن ها استفاده کرد و به دلیل ثابت بودن در جای خود به هیچ عنوان به وسایل محیط پیرامون آسیب نمی رسانند. خرید ماساژور را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم خصوصیات دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

کیفیت و دوام دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی قابل توجه است این وسیله به سادگی می تواند در برابر ضربات فیزیکی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. در نظر داشته باشید که این وزنه های شش ضلعی در سایز های گوناگونی تولید می شوند، بنابراین ورزشکاران نسبت به آمادگی جسمانی بدنی خود می‌توانند از وزن های گوناگون آن برای تمرینات خود استفاده کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()