قیمت ماساژور پا در سایت هایپرجیم :

در این مقاله می خواهیم در رابطه با ماساژور پا توضیح دهیم. امروزه زندگی های ماشینی و ایستا مطمئناً باعث خستگی های بسیار زیاد در افراد شده است، خصوصاً دغدغه های معیشتی برای عموم جامعه که باعث شده است تا افراد مختلف وقت کافی برای فعالیت‌های ورزشی نداشته باشند. بنابراین خستگی مضاعف کار روزانه در بدن آنها باقی خواهد ماند، در نتیجه هیچ چیز به اندازه اینکه در پایان یک روز کاری از یک ماساژور پا استفاده کنید نمیتواند شادابی و نشاط را به بدن بازگرداند. در گذشته افراد برای ماساژ دادن بدن خود نیاز به به فرد دیگری داشتند تا این کار را برای آنها انجام دهد، مطمئناً انجام این کار توسط یک فرد دیگر آنهم برای زمان طولانی و به صورت مداوم کار طاقت فرسا و خسته کننده خواهد بود. بنابراین آرام آرام انجام این کار به فراموشی سپرده خواهد شد اما چیزی که باقی خواهد ماند خستگی مضاعف در بدن افراد خواهد بود. امروزه فناوری های پیشرفته و تکنولوژی برای این مشکل و معضل تدابیر شگفت‌ انگیزی اندیشیده‌ اند و با ساخت دستگاهی به نام ماساژور پا این مشکل را کاملاً حل کرده اند و افراد مختلف می توانند با خریداری کردن یک دستگاه ماساژور پا خستگی بدنی خود را از بین ببرد. البته در نظر داشته باشید که دستگاه های طراحی شده در این زمینه به استثنای ماساژ دادن پا، به راحتی می ‌توانند تمامی اندام ها را تا گردن ماساژ دهند. یکی از نمونه های پیشرفته در این زمینه صندلی ماساژور می باشد که در ادامه در این مقاله قصد داریم یکی از مدل های مختلف این محصول را به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده دستگاه های ماساژور پا - صندلی ماساژور پا لایف پاور lp-۷۰۰۰:

صندلی ماساژور لایف آور یکی از محصولات خارق العاده در زمینه ماساژ دادن بدن می باشد، این دستگاه ماساژور پا از ۴۷ کیسه هوا بهره مند است. به وسیله این کیسه های هوا قادر است کل بدن را ماساژ دهد و آرامشی وصف ناپذیر به فرد القا کند. در خصوص مدلهای ماساژ در این دستگاه باید گفت که این صندلی در واقع دارای ۷ برنامه خودکار برای ماساژ میباشد، این برنامه ها طوری طراحی شده اند که کاربر می تواند هر کدام را که می خواهد برای ماساژ استفاده کند. در بخش سر ۴ کیسه هوایی وجود دارد این کیسه های هوایی قادر هستند بخش های مختلف سر و گردن را ماساژ دهند، همچنین این دستگاه ماساژور در بخش نشیمنگاه کاربر دو کیسه هوایی دارد کار این دو کیسه هوایی برای بالا بردن میزان گردش خون در این ناحیه ها می باشد.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده دستگاه های ماساژور پا - فواید صندلی ماساژور پا لایف پاور lp-۷۰۰۰:

یکی از ویژگی های صندلی ماساژور لایف پاور این است که بخش پا را به صورت ویژه و توسط شش غلتک ماساژ می‌دهد و باعث ریلکس شدن قسمت های مختلف پا میشود، در پیرو همین موضوع باید این نکته را متذکر شد که این صندلی ماساژور برای ماساژ دادن زانو و ساق پا دارای ۶ کیسه هوایی می باشد.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده دستگاه های ماساژور پا خرید صندلی ماساژور پا لایف پاور lp-۷۰۰۰:

این صندلی ماساژور به سیستم زیرو گراویتی مجهز شده است این سیستم می تواند مفاصل مختلف را کشش دهد و مطمئناً عملکرد کششی در مفاصل منجر به رفع خستگی آنها خواهد شد و به این ترتیب کل بدن ریلکس و شاداب می شود. فروش ماساژور در سایت هایپرجیم انجام می گیرد.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده دستگاه های ماساژور پا فروش صندلی ماساژور پا لایف پاور lp-۷۰۰۰:

یکی از دغدغه های خریداران صندلی ماساژور این است که امکان دارد این صندلی سایز آنها نباشد، اما این موضوع به هیچ عنوان نگران کننده نیست چرا که این صندلی ماساژور قابلیت این را دارد تا برای سایز کاربر خود تنظیم شود، حتی می تواند نسبت به طول پای کاربر تنظیم شود و قابل استفاده باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()