خرید الپتیکال های حرفه ای از فروشگاه تجهیزات :

مطمئناً پس از شنیدن الپتیکال در ذهن افراد این سوال پدید می آید که این وسیله، چه چیزی میتواند باشد!

در واقع اگر بخواهیم  الپتیکال را معرفی کنیم باید ابتدا به دوچرخه اشاره کنیم. دوچرخه ها نسل اولیه دستگاه الپتیکال می باشند، توجه داشته باشید که نام دیگر این دستگاه اسکی فضایی می باشد. البته به لحظه مکانیزم عملکردی دستگاه الپتیکال کاملاً با دوچرخه فرق دارد زیرا دارای یک طراحی بسیار مدرن و شیک می باشد.

امروزه استفاده از اسکی فضایی بسیار متداول و همه گیر شده است. دلایل استفاده افراد از این دستگاه بسیار زیاد است اما می‌توان به این موضوع اشاره کرد که فعالیت ورزشی با اسکی فضایی کاملاً امن می باشد و به هیچ عنوان عوارض و فشار خاصی روی مفصل ها وارد نمی کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این وسیله این است که از یک طراحی بسیار اعجاب انگیز برخوردار است، در اصطلاح می توان گفت یک طراحی کاملا لاکچری دارد.

نوع تمریناتی که میتوان با این دستگاه انجام داد در واقع ورزش هوازی می باشد، همانطور که میدانید ورزش هوازی تاثیرات مستقیمی روی سیستم قلبی عروقی ورزشکار دارد و می تواند این سیستم را کاملاً ارتقاء ببخشد.

فروشگاه هایپرجیم - الپتیکال و امتیازات آن:

همانطور که در بالا اشاره شد از این دستگاه برای بهبود سیستم قلبی عروقی استفاده میشود، روش کار با این دستگاه بدین شکل است که فرد ورزشکار های پاهای خود را روی پدال های آن قرار می دهد و با یک حرکت بیضی وار شروع به فعالیت می کند. در این هنگام به هیچ عنوان پاهای ورزشکار از پدال جدا نخواهند شد. دستگاه الپتیکال دارای طرح ها و مدل های متفاوتی است اما ورزشکارانی که از مدل‌ های مختلف این دستگاه استفاده می کنند به این موضوع واقف هستند که مطمئناً امتیاز تناسب اندام در تمامی آنها ثابت خواهد بود.

یکی از امتیازات بسیار بزرگ دستگاه الپتیکال این است که ورزشکار می تواند فشارهای لازم را به تمامی نقاط بدن وارد کنند، این امتیاز را به ندرت می توان در ادوات ورزشی مشابه یافت. به هیچ عنوان تردمیل ها و دوچرخه های ثابت نمی توانند همزمان بالاتنه و پایین تنه فرد ورزشکار را تحت فشار قرار دهند اما دستگاه الپتیکال قادر است این کار را برای فرد ورزشکار انجام دهد. البته انتظار پرورش اندام از آن را نداشته باشید، برای پرورش اندام حتما باید بدن وزنه بخورد. عضلاتی که در هنگام استفاده از دستگاه الپتیکال درگیر می‌شوند عبارت است از:

عضلات چهار سر ران ها

عضلات ساق پا

عضلات همسترینگ

عضلات باسن

عضلات بازو

عضلات پشت بازو.

یکی دیگر از امتیازات استفاده از دستگاه الپتیکال تاثیر مستقیم بر روی عضلات شکم، چربی های شکمی و پهلو ها می باشد.

فروشگاه هایپرجیم:

یکی از نکات مهم در هنگام خرید تجهیزات و محصولات مختلف مانند خرید اسکی فضایی مراجعه به مراکز معتبر و معروف در آن زمینه می‌باشد. در نظر داشته باشید که این موضوع برای خرید هدفمند بسیار حائز اهمیت است و البته نباید از موضوع جنس های فیک و غیر اورجینال نیز به سادگی گذشت که مطمئناً این اجناس در فروشگاه های غیر معتبر بسیار زیاد می باشند. در پیرو این موضوع توصیه ما به شما خریداران عزیز این است که برای خرید خود به سایت اینترنتی فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید، در این سایت شما می توانید مدل های مختلف دستگاه الپتیکال را مشاهده کنید. همچنین تمامی مشخصات کلی و جزئی این دستگاه را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید، این موضوع می تواند شما را در مقایسه با مدل های دیگر کمک شایانی کند. یکی دیگر از امتیازات خرید از مرکز خرید هایپرجیم این است که این مرکز دارای اجناس کاملاً اورجینال می باشد و تمامی محصولات آن دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 817
نمایش همه
علاقه مندی ها ()