خرید اسکی فضایی از فروشگاه هایپرجیم :

اسکی فضایی، دستگاهی است بسیار مفرح و شاد که به سادگی می‌تواند ورزشکاران را در بالاترین سطح انگیزشی و بدنی قرار دهد. کار کردن با این دستگاه جزو ورزش های هوازی به شمار می آید البته مکانیزم عملکردی اسکی فضایی بسیار منحصر به فرد می باشد و به راحتی با این عملکرد می‌تواند خستگی را به تعویق بیندازد. مطمئناً افرادی که با این دستگاه ورزش می کنند بسیار شاداب و سرزنده هستند و راحت می توانند در مدت زمان طولانی ورزش کنند.

در ادامه می خواهیم یکی از مدل های خوشنام این دستگاه را به شما معرفی کنیم، این دستگاه برای مصارف خانگی تولید شده است.

اسکی فضایی خانگی orbi trac از یک عملکرد مگنتی برخوردار می باشد، همچنین میتواند این ویژگی را به کاربر بدهد که مقدار شدت سفتی پدال را با اعمال دستی تنظیم کند، در نظر داشته باشید که انتقال نیرو در این وسیله خانگی از سیستم زنجیری بهره می گیرد.

هایپرجیم ویژگی های اسکی فضایی خانگی orbi trac:

در خصوص ظرفیت تحمل این دستگاه می‌توان گفت که اسکی فضایی خانگی orbi trac قادر است تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن ورزشکار را تحمل کند، همچنین ورزشکاران می توانند با این اسکی فضایی خانگی ارتفاع دسته های متحرک را تنظیم کنند. در نظر داشته باشید که این دستگاه از سنسور ضربان قلب بهره مند می باشد و ورزشکاران می توانند با استفاده از این آپشن در هنگام تمرین ضربان قلب خود را مدیریت کنند. یکی دیگر از امتیازات این اسکی فضایی خانگی این است که تولید کنندگان برای آن چرخ هایی تعبیه کرده اند که با استفاده از این چرخ ها نقل و انتقالات خانگی دستگاه بسیار ساده می باشد، بنابراین در هر نقطه ای از خانه به سادگی می توانید از این وسیله مفرح استفاده کنید.

همانطور که در اوایل مقاله اشاره شد این دستگاه خانگی کاربر را قادر می سازد که شدت سفتی پدال ها را مدیریت کند، این مدیریت به شکل مگنتی اعمال می شود بنابراین ورزشکاران به راحتی می توانند درجه و شدت تمرین های خود را در حالت های گوناگون تنظیم کنند.

یکی از ویژگی های قابل تأمل این این دستگاه خانگی این است که زین آن قابلیت تنظیم دارد، بنابراین ورزشکاران می توانند حتی به صورت نشسته نیز از این اسکی فضایی استفاده کنند و تمرینات خود را در حالت های خاص انجام دهند.

هایپرجیم خرید اسکی فضایی خانگی orbi trac:

یکی از مسائلی که باعث دغدغه خریداران در خصوص اسکی فضایی خانگی orbi trac شده است شرکت سازنده این دستگاه می باشد، زیرا این دستگاه ساخت کشور چین است بنابراین اکثر خریداران در خصوص کیفیت آن دچار تردید شده اند. اما توجه داشته باشید که تمامی اجناس چینی بی کیفیت نیستند و برخی از دستگاه‌ها و محصولات چینی به سادگی می توانند با محصولات اروپایی رقابت کنند، خصوصاً این دستگاه که برای تضمین کیفیت کالا دارای ۱۲ ماه گارانتی تعمیر می باشد.

مزایای خرید اسکی فضایی باشگاهی به صورت عنوانی به شرح زیر می باشد:

توانایی تنظیم زین به وسیله کاربر به صورت عمودی

توانایی تنظیم و مدیریت ارتفاع دسته های متحرک به وسیله ورزشکار

دارا بودن چرخ در ساختار بدنه دستگاه به واسطه سهولت در نقل و انتقال

دارای نمایش کالری مصرفی بر روی مانیتور دستگاه

دارای نمایش سرعت ورزشکار بر روی مانیتور

دارای نمایش مسافت طی شده توسط ورزشکار بر روی مانیتور

دارای نمایشگر زمان بر روی مانیتور

دارای نمایشگر ضربان قلب ورزشکار بر روی مانیتور.

تنظیم سرعت در این دستگاه به صورت دستی اعمال می شود و همچنین فشار تمرین را نیز ورزشکاران می توانند به صورت دستی اعمال کنند و مطمئناً این آپشن ها ورزش را برای ورزشکاران بسیار راحت خواهد کرد، زیرا تمامی تنظیمات را خودشان به شخصه می توانند اعمال کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()