فروشگاه هایپرجیم فروش کتونی ورزشی نایکی air max 270:

یکی از کتونی های معروف در زمینه ورزش  کتونی ورزشی نایکی air max 270 می باشد. این کفش مصارف پیاده روی دارد و یک کتونی بسیار مناسب برای انجام این ورزش می باشد. ورزشکارانی که از این کفش ورزشی استفاده می کنند به سادگی قادر هستند مسافت بسیار زیادی را بدون کوچکترین مشکلی طی کنند و به هیچ عنوان در پا و ستون فقرات خود احساس خستگی نکند.

مطمئناً سلامت و راحتی ورزشکار یکی از پارامترهای انتخاب کتونی می باشد، همچنین کفش باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد تا بتواند ورزشکار را در سطح های گوناگون یاری رساند. مطمئناً کسانی که از این کتونی نایکی استفاده می‌کنند راحتی در قدم برداشتن را کاملاً احساس می کنند و قادر هستند به آسانی گام بردارند. کفه داخلی که در این کفش تعبیه شده است با تکنولوژی مموری فوم طراحی شده بنابراین ورزشکاران در هنگام پیاده روی با این کفش به سادگی پای خود را در قالبی احساس خواهند کرد. این کفه این قابلیت را دارد که خود را مطابق با شکل پا تغییر دهد بنابراین فشارهای ناشی از، پا گذاشتن روی سطوح مختلف به کف پا از بین خواهد رفت.

فروشگاه هایپرجیم - اهمیت کتونی ورزشی نایکی air max 270:

همانطور که در پسوند عنوان این کتونی ورزشی میتوان خواند فناوری ایرمکس در ساخت این کفش استفاده شده است. این فناوری به سادگی قادر است فشار های و شوک های احتمالی را که به اندامها و پاها وارد می شوند دفع کند، بنابراین به سادگی مانند یک ضربه گیر عمل می کند.

فروشگاه هایپرجیم کاربرد کتونی ورزشی نایکی air max 270:

کتانی مردانه ورزشی نایکی از یک طراحی ساده برخوردار می باشد، بنابراین ست کردن آن با سایر لباسهای ورزشی کار راحت و آسانی است. در رویه این کفش از پارچه مخصوصی استفاده شده است، این پارچه به سادگی قادر است مانع تعریق پا شود بنابراین ورزشکاران به هیچ عنوان نیاز نیست نگران بوی پای خود باشند. این کفش دارای بند می باشد در نتیجه میزان محکم شدن آن در پا توسط خود فرد قابل تنظیم می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - بررسی کتونی ورزشی نایکی air max 270:

طراحی این کتونی ورزشی نایکی به گونه ای است که به هیچ عنوان به انگشتان و تاندون های پا فشار وارد نمی کند در نتیجه در هنگام راه رفتن پا کاملا ریلکس می باشد، ورزشکاران با پوشیدن این کتونی می‌توانند بدون احساس خستگی ورزش های طولانی مدت و پیاده روی های مسافت بالا را انجام دهند و از سلامت پاهای خود مطمئن باشند.

فروشگاه هایپرجیم ویژگی کتونی ورزشی نایکی air max 270 :

زیره ای که در کتونی ورزشی نایکی air max 270 تعبیه شده است از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و ورزشکاران برای پیاده روی بر روی سطوح مختلف می توانند این اطمینان را داشته باشند که تمامی ضربات وارده را زیره کفش جذب خواهد کرد و مطمئناً این امر باعث می شود آسیب های وارده به پا بسیار کم شود. یکی دیگر از امتیازات بارز کتونی ورزشی نایکی air max 270 وزن سبک آن است، بدیهی است که وزن سبک خصوصاً در ورزش ها و پیاده روی های طولانی مدت به سادگی ورزشکار را قادر خواهد کرد از اتلاف زیاد انرژی خود جلوگیری کنند بنابراین ویژگی سبک بودن کفش ورزشی یکی از مسائل مهم می باشد که در هنگام خرید کفش ورزشی باید به آن توجه ویژه‌ داشت، خصوصاً برای ورزشکاران حرفه ای که تمرینات سنگین و طولانی مدت را در برنامه ورزشی خود دارند. فروش کفش آدیداس از طریق سایت انجام دهید. 

فروشگاه هایپرجیم بهترین مرکز خرید کتونی ورزشی نایکی air max 270:

فروشگاه هایپرجیم عرضه کننده انواع کتونی ورزشی مردانه و زنانه می باشد شما می توانید در خصوص اورجینال بودن تمامی اجناس این فروشگاه مطمئن باشید، همچنین قیمت در فروشگاه بزرگ هایپرجیم بسیار نازل می باشد و تقریباً در هیچ کجا این چنین قیمت های مناسبی دیده نمی شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()