خرید اسکی فضایی باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم :

شما خوانندگان عزیز به این موضوع واقف هستید که دستگاه  اسکی فضایی باشگاهی یکی از تجهیزات مدرن و حرفه ای برای تمرینات هوازی می باشد که امروزه با استفاده از فناوری و تکنولوژی های پیشرفته ساخته شده است. اسکی فضایی باشگاهی دارای یک مدل خانگی نیز می باشد، البته مصارف این دو مدل اسکی فضایی کاملاً با یکدیگر متفاوت می‌باشد. در نظر داشته باشید که اسکی فضایی برای مصارف باشگاهی قادر است به صورت مداوم و پیوسته کار خود را انجام دهد و کوچکترین آسیبی به دستگاه وارد نشود، اما اسکی فضایی خانگی مطمئناً برای مصارف ضعیف تر و کمتر تولید شده است بنابراین در هنگام خرید به این موضوعات توجه کنید.

این مقاله قصد دارد در خصوص اسکی فضایی مطالب مفیدی را به شما خوانندگان ارائه کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب آن استفاده کنید.

مزیت های این دستگاه:

اسکی فضایی تایتان فیتنس بی تردید در زمره اپتیکال های بسیار با کیفیت و کاملا حرفه ای قرار دارد و قادر است گردش خون را در افراد ورزشکار بالا ببرد، بنابراین  اسکی فضایی باشگاهیدر خصوص ارتقاء سیستم قلبی عروقی کاملا کارآمد عمل می کند. در پیرو همین موضوع باید توجه داشته باشید که بالا رفتن میزان گردش خون، افزایش متابولیسم و چربی سوزی را در بدن به همراه خواهد داشت. بنابراین اسکی فضایی بسیار ساده پروسه کاهش وزن را در ورزشکار ایجاد خواهد کرد.

وجه تمایز دو دستگاه:

مهمترین وجه تمایز اسکی فضایی با دوچرخه ثابت و تردمیل این است که ورزشکارانی که از  اسکی فضایی باشگاهیاستفاده می‌کنند می‌توانند به صورت همزمان و کاملا موثر بخش های بالاتنه و پایین تنه خود را مانند پاها تمرین دهند، به همین جهت اکثر عضوهای باشگاه های مختلف خواستار استفاده از اسکی فضایی باشگاهی هستند و  اسکی فضایی باشگاهیدر بین ورزشکاران بسیار محبوب و معروف می باشد. همانطور که در خلال این مقاله به آن اشاره شد این وسیله در فضاهای خانگی و خصوصی نیز قابل استفاده می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل a۵۱۰۰:

یکی از ویژگی‌های اسکی فضایی تایتان فیتنس دارا بودن گام بلند آن است، همچنین دستگاه ۱۶ سطح تمرینی را دارا می باشد. این سطوح تمرینی کاملاً توسط ورزشکاران قابل تنظیم هستند. موضوع بسیار جالب در خصوص اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس این است که تولید کنندگان قیمت خرید اسکی فضایی بسیار نازلی برای این وسیله مفید در نظر گرفته‌ اند، اما موضوع جالب تر این است که استفاده از آن هزینه ای ندارد زیرا  اسکی فضایی باشگاهیدارای یک ژنراتور داخلی می باشد، بنابراین به سادگی در هنگام استفاده از آن دستگاه می تواند برق مورد نیاز خود را تامین کند و در زمان استفاده از اسکی فضایی باشگاهی هیچ گونه هزینه ای را صاحبان آن متحمل نخواهد شد.

ظرفیت وزنی:

ظرفیت وزنی اسکی فضایی تایتان فیتنس در حدود ۱۵۰ کیلو گرم می باشد، در واقع افرادی می توانند از  اسکی فضایی باشگاهیاستفاده کنند که حداکثر وزن آنها ۱۵۰ کیلو گرم باشد. در خصوص وزن خود دستگاه باید گفت که در حدود ۹۰ کیلو گرم است، اما طراحان  اسکی فضایی باشگاهیبرای حمل و نقل ساده و راحت آن چرخ هایی را برای آن تعبیه کرده اند که این چرخ ها کاربر را قادر می سازد تا در جابجایی های دستگاه متحمل فشار سنگینی نباشد.

ابعاد و سایز:

در خصوص سایز و ابعاد این اسکی فضایی باید گفت که ابعاد آن به شرح زیر می باشد:

طول دستگاه ۱۲۲ سانتیمتر

عرض دستگاه ۶۷ سانتیمتر

ارتفاع دستگاه ۱۸۰ سانتیمتر.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()