فروشگاه هایپرجیم - دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص دوچرخه ثابت باشگاهی کلاسیک فیتنس مدل مذکور صحبت کنیم. در نظر داشته باشید که این دستگاه با اینکه در پسوند نام خود اسم باشگاه را یدک می کشد اما مصارف آن در مکان های مختلف مانند خانه نیز امکان پذیر می باشد. بنابراین این دوچرخه ثابت صرفاً برای باشگاه مورد استفاده قرار نمی گیرد.

این مدل از این دوچرخه کراس فیتنس بی شک یکی از کاملترین تجهیزات ورزشی می باشد، همچنین در خصوص تمرینات نشسته یک ابزار کارآمد است. دوچرخه ثابت باشگاهی مذکور قادر است ظرفیت وزنی در حدود ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کند، بنابراین افرادی که وزن بسیار بالا دارند به سادگی می‌توانند از این دوچرخه ثابت استفاده کنند. در واقع نوع تمرینات این دوچرخه ثابت باشگاهی به صورت نشسته می باشد و کاملاً با استانداردهای جهانی منطبق است و شما در کمتر دوچرخه ثابتی می توانید این استاندارد ها را مشاهده کنید.

فروشگاه هایپرجیم خصوصیات دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2 :

نمایشگری که بر روی این دوچرخه ثابت باشگاهی وجود دارد از نوع ال سی دی می باشد، این نمایشگر قادر است امکاناتی را به کاربر ارائه دهد. این امکانات به شرح زیر می باشند:

اطلاعات سرعت ورزشکار

اطلاعات در خصوص مسافت طی شده ورزشکار

اطلاعات میزان مصرف کالری ورزشکار

اطلاعات در خصوص ضربان قلب ورزشکار.

در نظر داشته باشید که این اطلاعات در اکثر مدل های دوچرخه ثابت باشگاهی و حتی انواع تردمیل وجود دارد، اما قابل توجه است که این امکانات با توجه به دیگر امکانات این دوچرخه ثابت باشگاهی باعث محبوبیت و فروش بالای آن شده است.

فروشگاه هایپرجیم - بررسی دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2 :

در رابطه با صندلی این دوچرخه ثابت باشگاهی می توان گفت که ورزشکار قادر است آن را در درجه های مختلف به صورت افقی تنظیم کند. شایان ذکر است که این مدل دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس از تنظیم عمودی زین برخوردار نمی باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم یکی از دوچرخه های معروف ثابت باشگاهی را به شما خوانندگان گرامی معرفی کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب جالب این مقاله در خصوص این دستگاه اعجاب انگیز استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم ویژگی های دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2 :

این دوچرخه ثابت دارای برنامه های پیش فرض در خود می باشد و ورزشکاران با استفاده از این برنامه ها میتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را تنظیم کنند. برای جابجایی راحت این دوچرخه ثابت باشگاهی تولید کنندگان تدابیری اندیشیده اند و در جلوی این دستگاه چرخ هایی را تعبیه کرده اند. به واسطه این چرخ ها جابجایی این دوچرخه ثابت کار بسیار راحتی می باشد.

فروشگاه هایپرجیم ابزار های دوچرخه ثابت باشگاهی کراس فیتنس مدل monster x2 :

یکی از مسائل مهم در هنگام خرید ابزار آلات مختلف مراجعه به مراکز خرید معتبر میباشد. توجه داشته باشید که اگر خرید دوچرخه ثابت را در مراکز معتبر انجام دهید مطمئناً از امتیازات بسیار زیادی برای خود بهره مند خواهید شد. یکی از مراکز معتبر اینترنتی حال حاضر در کشور فروشگاه هایپرجیم می باشد، این فروشگاه با رزومه طولانی در زمینه فروش تجهیزات ورزشی امتیازات بسیار زیادی به خریداران ارائه می دهد. یکی از این امتیازات عرضه تجهیزات ورزشی اورجینال و اصلی می باشد. در خصوص این دوچرخه ثابت باشگاهی می توان گفت که فروشگاه هایپرجیم آن را با ضمانت ۱۲ ماهه به خریداران ارائه می‌کند. در نظر داشته باشید که فروشگاه هایپرجیم به صورت رایگان نصب این وسیله ورزشی را در مکان مورد نظر خریدار انجام می دهد، یک امتیاز دیگر فروشگاه هایپرجیم ارسال این محصول به صورت رایگان می باشد.

بنابراین اگر شما خریداران عزیز تا کنون از این مرکز خرید نکرده اید حتما اینکار را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 537
نمایش همه
علاقه مندی ها ()