خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم :

امروزه برای انجام تمرینات ورزشی هایپرجیم ابزار ها و وسیله های مختلفی تولید شده است، بنابراین ورزشکاران به سادگی قادر هستند ورزش های متعددی را انجام دهند. در گذشته ورزشکاران برای از بین بردن کالری و چربی های خود مجبور به پیاده روی های طولانی و یا دویدن های طاقت فرسا در مسیرها و ناهمواریهای جاده ای بودند که مطمئناً در شرایط گوناگون محیطی این امر آن آنچنان میسر نخواهد بود، مثلاً ورزشکاران برای یک دویدن ۳۰ دقیقه ای در فصل زمستان مطمئناً با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند بود، زیرا در فضاهای بیرون این امر تقریباً امکان پذیر نمی باشد و حتی احتمال به وجود آمدن مشکلات جسمی در ورزشکاران بسیار بالا خواهد رفت. بنابراین علم و فناوری روز دنیا برای این معضل دستگاهی را اختراع کرده است، نام این دستگاه تردمیل می باشد. عموماً تردمیل باشگاهی برای ورزش های هوازی مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که تمامی اماکن ورزشی دارای این دستگاه می باشند، بنابراین در فصل های مختلف به راحتی می توان در فضاهای بسته ورزشی از این دستگاه استفاده کرد.

در ادامه این مقاله می خواهیم در خصوص تردمیل باشگاهی صحبت کنیم. در واقع تردمیل باشگاهی کاملاً با تردمیل های دیگر فرق دارد، تردمیل باشگاهی دارای موتور بسیار قدرتمندی است. این موتور قدرتمند به سادگی می تواند در مصارف طولانی مدت بازدهی خوبی داشته باشد. بدنه تردمیل باشگاهی به طور قطع باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا بتواند انواع ظرفیت های وزنی را تحمل کند، در کل تردمیل باشگاهی استقامت و مقاومت بسیار زیادی نسبت به تردمیل های دیگر دارد. در ادامه یکی از تردمیل های معروف باشگاهی را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از تردمیل داشتن کفش ورزشی مناسب می باشد. اگر کفی کفش استاندارد باشد مطمئناً انواع فشارهای وارده به پا را کم خواهد کرد. یکی دیگر از امتیازات بارز کتونی ورزشی وزن سبک آن است، بدیهی است که وزن سبک خصوصاً در ورزش ها و پیاده روی های طولانی مدت روی تردمیل به سادگی ورزشکار را قادر خواهد کرد از اتلاف زیاد انرژی خود جلوگیری کند. بنابراین ویژگی سبک بودن کفش ورزشی یکی از مسائل مهم می باشد که در هنگام ورزش و خرید کتونی باید به آن توجه ویژه‌ داشت، خصوصاً برای ورزشکاران حرفه ای که تمرینات سنگین و طولانی مدت را در برنامه ورزشی خود دارند.

فروشگاه هایپرجیم - تردمیل باشگاهی آیرون مستر s۶۰۰:

کمپانی آیرون مستر مطمئناً جزو برندهای بسیار معروف در خصوص ساخت ادوات ورزشی بالاخص تردمیل می باشد، کمپانی آیرون مستر تردمیل های خود را در دو نمونه تولید میکند این دو نمونه عبارت است از:

تردمیل آیرون مستر باشگاهی

تردمیل آیرون مستر خانگی.

در رابطه با ویژگی های تردمیل باشگاهی آیرون مستر s۶۰۰ باید بگوییم که این تردمیل بسیار قدرتمند می باشد و برای ظرفیتهای تا حدود ۲۰۰ کیلو گرم طراحی شده است، بنابراین به سادگی افرادی که وزنی بالغ بر ۲۰۰ کیلوگرم دارند می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. خرید تردمیل را در انواع متنوع از ما بخواهید.

در رابطه با قدرت موتور تردمیل باشگاهی آیرون مستر s۶۰۰ باید بگوییم که قدرت موتور این تردمیل باشگاهی بسیار زیاد است و از فناوری Ac بهره می گیرد، قدرت موتور این تردمیل باشگاهی ۶ اسب بخار می باشد، با توجه به قدرت موتور این تردمیل کاملاً می توان حدس زد که این دستگاه تا چه اندازه می تواند قدرتمند و حرفه‌ای باشد. در نظر داشته باشید که محدوده سرعت این تردمیل باشگاهی ۲۰ کیلومتر در ساعت است. این معیار در واقع بدین معنی است که افراد می‌توانند در یک بازه زمانی یک ساعته حداکثر مسافتی برابر با ۲۰ کیلومتر را بر روی تردمیل طی کنند. در نظر داشته باشید که قدرت بالای موتور این دستگاه و همچنین ظرفیت وزنی زیاد آن باعث شده است بسیار محبوب و پرفروش باشد و در زمینه های باشگاهی و اماکن ورزشی بی نهایت پرکاربرد باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()