خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم :

تردمیل خانگی یکی از وسیله های پرکاربرد برای ورزش کردن است. در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های معروف تردمیل خانگی صحبت کنیم.

این تردمیل دارای دو نمونه است. یکی از نمونه های آن تک منظوره می باشد و کاربر می‌تواند از آن برای دویدن و گرم کردن استفاده کند. در نمونه دیگر این وسیله تولید کنندگان آن را با قابلیت چند منظوره تولید کرده‌اند، بنابراین کاربر می تواند همزمان از این دستگاه چند فعالیت بخواهد.

در نظر داشته باشید که تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰ دارای دو نمونه است، بنابراین در هنگام خرید این نکته را در نظر داشته باشید که تردمیل چند منظوره از قیمت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

این تردمیل خانگی تواناییهای بسیار خوبی دارد و در مصارف خانگی کاملاً جوابگوی ورزشکاران خواهد بود، در خصوص طراحی این نوع تردمیل باید گفت که از طراحی ارگونومیک برخوردار می باشد. این طراحی بسیار با وقار و زیبا است.

درخصوص سایز این تردمیل باید گفت که ۱۲۰ در ۴۲ سانتیمتر است و دارای یک صفحه نمایش ال سی دی در پیشانی دستگاه می باشد.

توان قلب تپنده این تردمیل خانگی دو اسب بخار می باشد و ظرفیت تحمل وزن ۱۱۵ کیلو گرم را دارا می باشد، مطمئناً یکی از ویژگی های بارز این تردمیل خانگی هارمونی بین قدرت موتور و عرض تسمه آن است.

هایپرجیم  ویژگی های تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰:

یکی دیگر از ویژگی‌های این تردمیل خانگی توانایی تاشوندگی آن است، این آپشن باعث می‌شود جاگیری و جابجایی تردمیل که در خانه یکی از ملزومات مهم می باشد کاملاً به امری ساده مبدل شود، البته لازم به ذکر است که تولید کنندگان این تردمیل خانگی برای نقل و انتقال بهترین دستگاه چرخ هایی را برای آن تعبیه کرده اند. 

از امتیازات دیگر تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارابودن جک گازی

داشتن درگاه usb به منظور پخش موزیک هایی با فرمت ام پی تری

نمایش دادن تعداد ضربان قلب

نمایش مقدار مصرف کالری

نمایش سرعت

نمایش مسافت طی شده

دارای اسپیکر داخلی که به کاربر این امکان را می دهد بدون هدفون ورزش کند

دارای سه حالت در درجه شیب.

هایپرجیم  خصوصیات تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰:

این تردمیل دارای معایبی نیز می باشد که در ادامه آنها را عنوان می‌کنیم، این معایب عبارت است از:

نداشتن تنظیم شیب بر روی دسته دستگاه

نداشتن مدیریت سرعت بر روی دسته دستگاه

نداشتن حالت مسگری

نداشتن پایه برای دراز نشست

نداشتن تجهیزات دمبل.

مطمئناً آپشن های متعدد این تردمیل خانگی باعث محبوبیت و فروش آن در سطح بازار شده است.

هایپرجیم -  خرید تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰:

خریداران عزیز برای تهیه این تردمیل می‌توانند از سایت اینترنتی فروشگاه هایپرجیم به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. مرکز خرید اینترنتی هایپرجیم یکی از بزرگترین مراکز فروش تردمیل خانگی و فروش تردمیل باشگاهی در سطح کشور می باشد و با رزومه طولانی در این زمینه آماده خدمات رسانی به خریداران گرامی می باشد.

در نظر داشته باشید که خریداران نازلترین قیمتها را می توانند در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم مشاهده کنند، همچنین می توانند در این فروشگاه قابلیت ها و امکانات کامل تردمیل را مشاهده کرده و آن را با تردمیل های دیگر مقایسه کنند. یکی از خدماتی که این فروشگاه اینترنتی به مشتریان خود ارائه می‌کند ارسال و نصب رایگان این محصول در اماکن مورد نظر خریدار می باشد. توجه داشته باشید که این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی است و همچنین از خدمات بعد از فروش ۶۰ ماهه برخوردار می باشد، تمامی این امتیازات گویای اعتبار و اورجینال بودن محصول می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()