خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم - موتور تردمیل:

مطمئناً پس از اینکه قیمت تردمیل مشخص شد و بدنه آن را بررسی کردید مقوله بسیار مهم دیگری نیز باید کاملاً بررسی شود زیرا عمر مفید دستگاه دقیقاً به این موضوع بستگی دارد. در واقع این موضوع موتور دستگاه می باشد که از اهمیت ویژه ای درخصوص بازدهی آن برخوردار است. هر چه موتور دستگاه قویتر باشد مطمئناً دوام و استقامت آن برای استفاده از ورزشکاران بسیار بیشتر خواهد شد، استانداردی که برای اکثر تردمیل ها در نظر گرفته‌ اند موتوری با توان بیش از ۲ اسب بخار می باشد. بنابراین در هنگام  خرید تردمیل به این موضوع توجه کنید که موتور این دستگاه توانی کمتر از ۲ اسب بخار نداشته باشد، خصوصاً در تردمیل نوع باشگاهی که قدرت موتور حرف اول را در بازدهی و کارایی دستگاه خواهد زد.

خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم - سرعت تردمیل:

مطمئناً پس از بررسی های اولیه، مقوله مهم دیگر در خصوص خرید تردمیل توجه به سرعت آن می باشد. اگر سرعت تردمیل کم باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند ورزشکاران سنگین وزن را ساپورت کند. البته سرعت تردمیل مطمئناً با توان‌ موتور ارتباط مستقیم دارد اما اگر مقوله موتور تردمیل به نظر خریداران کار تخصصی می باشد بهتر است به وزنی که تولید کنندگان برای هر تردمیل در نظر گرفته اند توجه کرد. هر تردمیل دارای توان ظرفیتی خاصی می باشد بنابراین بهتر است در هنگام خرید تردمیل خریداران به این نکته توجه کنند که ظرفیت تردمیل چگونه است و نسبت به مصارف خود اقدام به انتخاب یکی از برندهای این دستگاه کنند. در نظر داشته باشید که حتماً اگر برای مصارف خانگی از این دستگاه استفاده می کنید وزن سنگین ترین فرد خانواده را معیار برای خرید تردمیل کنید و توجه داشته باشید که حتماً باید توان ظرفیتی تردمیل حداقل ۱۰ کیلو بیشتر از وزن سنگین ترین فرد خانواده باشد. در پیرو همین موضوع باید اشاره کنیم که در نوع باشگاهی نیز باید ظرفیت توان وزنی تردمیل زیر ۱۵۰ کیلو نباشد تا بدون هیچ دغدغه‌ای بتوان آن را در مکان‌های ورزشی استفاده کرد. البته می‌توان در ظرفیت های پایین تر از ۱۵۰ کیلوگرم نیز این وسیله را خریداری نمود.

خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم - سایت اینترنتی هایپرجیم:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف بشر توانسته است خدمات بسیار زیادی از تکنولوژی را به خدمت بگیرد. یکی از خدمات امروزی قابل استفاده و بسیار راحت برای خرید، سایت های اینترنتی می باشند. در نظر داشته باشید که با شرایط کنونی جوامع مختلف در خصوص پاندمی ویروس کرونا بهترین نوع خرید، خرید تردمیل خانگی غیر حضوری یا همان خرید اینترنتی می باشد. در پیرو این موضوع باید توجه داشته باشید که مراکزی را برای خرید انتخاب کنید که از اعتبار و رزومه کاری طولانی در این زمینه برخوردار باشند. این امتیازات به خریداران این امکان را می دهد که خریدی مطمئن، امن و راحت داشته باشند. توصیه ما به خریداران عزیز این است که از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم برای خرید تردمیل خود استفاده کنید. این سایت اینترنتی دارای تمامی برند های تردمیل می باشد و خریداران به سادگی می‌توانند با استفاده از امکاناتی که در این سایت وجود دارد تمامی تردمیل ها را با یکدیگر مقایسه کنند و سپس اقدام به خرید یکی از آنها کنند. مطمئناً یکی از ویژگیهای خرید های غیر حضوری رفت و آمد های کم در اجتماع و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد می باشد. البته نباید از هزینه های حمل و نقل دستگاه یا محصول خریداری شده چشم پوشی کرد. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()