خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم :

امروزه با کمک فناوری پیشرفته در عرصه های مختلف مطمئناً زندگی و کار برای انسانها راحت شده است. یکی از وسایلی که به کمک تکنولوژی مدرن ساخته شده است تردمیل ها هستند. تردمیل تاکنون عموماً برای ورزشکاران ساخته شده است و ورزشکاران به راحتی می توانند با کمک این دستگاه فوق العاده به سرعت وزن کم کنند و همچنین سلامت خود را احیا کنند. این دستگاه دارای مدل های گوناگونی می باشد که هر کدام از آنها به واسطه قیمت تردمیل و برندشان دارای قابلیت ها و آپشن های متعددی هستند. با این اوصاف می توان حدس زد که اگر این وسیله از قیمت بالایی برخوردار باشد بی تردید توانایی ها، آپشن ها و همچنین امکانات آن بیشتر است.

توجه داشته باشید که مصارف اصلی این وسیله کاملاً ورزشی می باشد، بنابراین افرادیکه از این وسیله استفاده می‌کنند عموماً برای رسیدن به تناسب اندام می باشد. تردمیل ها در دو دسته ساخته می شوند، این دو دسته عبارت است از:

تردمیل خانگی

تردمیل باشگاهی.

فروشگاه هایپرجیم - تردمیل خانگی:

عموماً این وسیله خانگی دارای آپشن های متعددی می باشد اما به لحاظ موتور و همچنین ساختار بدنه ای، بسیار ضعیف تر از نوع باشگاهی است زیرا مصارف آن بسیار کم می باشد. برخی از انواع تردمیل های خانگی به وسیله نمایشگری که بر روی آنها تعبیه شده است می توانند آپشن های متعددی به کاربر ارائه دهند. این آپشن ها عبارت است از:

مقدار کالری مصرفی

شیب برای تمرین

نمایش ضربان قلب

نمایش سرعت و مسافت

نمایش زمان تمرین.

این نمایشگر دقیقاً در مکانی از تردمیل تعبیه شده است که ارتباط مستقیم با چشم برقرار می کند، بنابراین برای مدیریت آن نیاز به تغییر حالت و پوزیشن خاصی نیست و به راحتی می توان در حین تمرین تمامی فعالیت های خود را مدیریت کرد. در نظر داشته باشید که برند تردمیل ارتباط کاملاً مستقیمی با آپشنهای آن دارد، مثلاً برخی از مدل های این این وسیله در هنگام کار می توانند موسیقی پخش کنند و منبع موسیقی خود را از یک فلش مموری تامین کنند.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید تردمیل بسیار حائز اهمیت است توجه به توان موتور دستگاه می باشد، مطمئناً برندهای متفاوت دارای موتور های گوناگون نیز می باشند اما افرادی که تمایل دارند این دستگاه را تهیه کنند در نظر داشته باشند که توان این موتور نباید کمتر از ۲ اسب بخار باشد زیرا به هیچ عنوان توانایی ساپورت کردن تعداد بالای ورزشکار در باشگاه را نخواهد داشت.

فروشگاه هایپرجیم - مطلب آخر:

یکی از معیارهای محاسباتی برای افرادی که به شکل ایده آل و صحیح از این دستگاه استفاده می کنند، صرف میزان ۷۰۰ کالری در یک ساعت تمرینی می باشد. بنابراین به سادگی می‌توان روزانه یک ساعت تمرین بر روی این دستگاه انجام داد و ۷۰۰ کالری سوزاند.

یکی از مواردی که اکثر افرادی که می خواهند این دستگاه را برای مصارف باشگاهی و یا برای مصارف خانگی تهیه کنند، باید حتما رعایت کنند قیمت تردمیل می باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به دنبال دستگاه های ارزان قیمت نباشید، زیرا دستگاه‌ هایی که قیمت نازلی دارند عموما مرغوبیت و کیفیت را نیز فدای این ارزانی قیمت کرده اند.

بنابراین کیفیت برند و استاندارد بودن دستگاه باید همیشه در اولویت باشد.

مطلب آخر در خصوص خرید تردمیل و قیمت تردمیل می باشد. در پیرو این موضوع باید گفت که خریدارانی که قصد دارند این وسیله را در نوع باشگاهی و خانگی تهیه کنند بهتر است از یک فروشگاه مطمئن و معتبر این خرید را انجام دهند. فروشگاه بزرگ اینترنتی هایپرجیم خریدی مطمئن برای شما به ارمغان می آورد، زیرا این فروشگاه نه تنها قیمت‌ های بسیار مناسبی دارد بلکه تمامی برندهای این دستگاه را به صورت اورجینال در اختیار خریداران قرار می دهد. بنابراین خریداران می توانند با خاطری آسوده از کیفیت ها، قیمت ها و گارانتی های اصلی دستگاه های تردمیل کاملا مطمئن باشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()