زندگی شهری و مشغله‌های آن باعث شده که کمتر به فکر ورزش و تناسب اندام باشیم. شاید داشتن یک تردمیل در خانه بتواند ما را به ورزش کردن ترقیب کند. اما کدام مدل تردمیل برای ما مناسب است؟ این مقاله با ارائه چند نکته طلایی برای  خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم  به شما دراین مورد کمک می کند.

به‌خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید یک تردمیل کاملا" اتوماتیک و با امکانات عالی و البته قیمت بیشتر بخرید، بهتر است عاقلانه تر عمل کنید.به‌جای آنکه مبلغی گزاف صرف خرید تردمیلی با امکانات آنچنانی بکنید یک تردمیل خوب و معمولی بخرید و با پول باقی‌مانده شرایط لازم برای کار با تردمیل را در خانه خود فراهم آورید.

اگر شما امکان و انگیزه لازم برای کار با تردمیل را به مرور زمان از دست بدهید هم پول و هم سلامت‌تان را به باد خواهید داد.البته قیمت همیشه تعیین کننده نیست، پیشنهاد ما به شما این است که به جای دیدن قیمت‌های مختلف، نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره کردیم را مدنظر قرار داده و بهترین مدل را که متناسب شرایطتان است را بخرید.

برخي از تردميل هاي جديد داراي قابليتي است كه مانع از آسيب به زانو و مفاصل هنگام استفاده از آن مي شود. اين قابليت براي افرادي كه داراي زانو درد يا درد مفاصل هستند حايز اهميت است. در اکثر تردمیل ها ضربه گیر وجود دارد که این قسمت به صورت لاستیک های منعطف زیر تخته تردمیل تعبیه شده است و باعث می شود تا به مفاصل زانو و کمر فشار کمتری وارد شود. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید. 

كشور سازنده

برخي از افراد حساسيت خاصي روي كشور سازنده دستگاهي كه خريداري مي كنند، دارند. اكثر تردميل هاي  موجود در بازار ايران ساخت كشورهاي تايوان، چين، كره، اسپانيا، فنلاند مي باشند. اين پارامتر تاثير بسزايي در قيمت تردميل خواهد داشت كه هميشه باعث افزايش كيفيت نيست. نكته اي كه بيشتر حايز اهميت است، داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش تردميلي است كه خريداري مي نماييد. تمامي تردميل هاي آتي اسپرت داراي گارانتي اورجينال شركت سازنده مي باشد كه در جزييات كالا قابل مشاهده است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()