برند تردمیل

برند در قیمت تمام کالاها موثر است. در خرید و فروش تردمیل باشگاهی نیز برند از عوامل بسیار مهم محسوب می شود. برخی از برندها به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش مطلوب شناخته شده هستند. معمولا اینگونه برندها محصولات خود را با قیمت بالاتری در مقایسه با برندهای دیگر عرضه می کنند.

قیمت تردمیل باشگاهی در هایپرجیم نیز به برند بستگی دارد. در هایپرجیم تردمیل های باشگاهی از برندهای مختلف از قبیل توربوفیتنس، جیکی اکسر، لایف اسپن، توماس، آیرون مستر، پرومستر، پروتئوس، تاپ فرم، فلکسی فیت، پرفشنال، بی اچ فیتنس، پاندا، اکتیو جیم و بسیاری از برندهای دیگر در هایپرجیم برای فروش عرضه می شود. 

در صورتی که شناخت کافی نسبت به برندهای مختلف ندارید، جای نگرانی نیست. مشاوران و کارشناسان باتجربه هایپرجیم آماده پاسخگویی به تمام سوالات خریداران در رابطه با برندهای مختلف هستند.

قابلیت تحمل وزن توسط تردمیل

 قابلیت تحمل وزن یکی از عوامل موثر بر قیمت تردمیل است. تردمیل های باشگاهی معمولا قدرت تحمل وزن بالاتری در مقایسه با تردمیل های خانگی دارند معمولا. قابلیت تحمل وزن این نوع تردمیل ها بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم تغییر می کند. افزایش قابلیت هایی از قبیل قابلیت تحمل وزن بالاتر سبب افزایش قیمت تردمیل باشگاهی می شود. در صورتی که تردمیل قدرت تحمل حداکثر وزن تردمیل با وزن کاربران متناسب نباشد، به دستگاه آسیب های جدی وارد خواهد شد.

وجود سنسورهای مختلف و نمایش اطلاعات در مانیتور دستگاه

برخی از تردمیل های باشگاهی دارای سنسورهای مختلف برای نمایش اطلاعاتی از قبیل مصرف کالری و چربی مصرف شده، چربی خون و علائم حیاتی از قبیل ضربان قلب هستند. هرچقدر سنسورهای موجود در تردمیل بیشتر بوده و اطلاعات بیشتری در مانیتور دستگاه نمایش داده شود، قیمت تردمیل بالاتر خواهد بود.

کلام آخر ...

عوامل مختلفی بر قیمت  خرید تردمیل باشگاهی در هایپرجیم موثر است؛ اما در هایپرجیم شما تردمیل های با کیفیت مناسب را با قیمت مناسب تری در مقایسه با سایر فروشگاه ها خریداری خواهید کرد؛ البته با توجه میزان مصرف بالای تردمیل های خانگی همواره به خریداران توصیه می شود که کیفیت را فدای قیمت نکنند. گاهی به دلیل کیفیت و کارآیی پایین تردمیل نیاز به صرف هزینه های زیاد به منظور تعمیر آن است.  

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()