تردمیل ها در انواع باشگاهی و خانگی در بازار عرضه می شوند. کیفیت و قیمت این دستگاه ها بسیار متنوع است. در برخی از فروشگاه های معتبر از جمله هیپرجیم، محصولات متنوع با کارآیی و قیمت های متفاوت در اختیار متقاضیان قرار داده شده است. افراد با توجه به نیاز خود این امکان را دارند که تردمیلی با بهترین کیفیت و کارآیی، متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. ما در این مقاله چند نکته طلایی در  خرید تردمیل از هایپرجیم را بیان می کنیم. امیدواریم این مطالب در انتخاب به شما کمک کند.

تناسب تحمل وزن تردمیل با وزن کاربران  از نکات طلایی در خرید تردمیل از هایپرجیم

معمولا هنگام دویدن حدود ۲۰ کیلوگرم فشار بیشتری به دستگاه وارد می شود. قابلیت تحمل وزن تردمیل از نکات مهم در خرید است. افراد با وزن های بالاتر باید از تردمیل های با موتورهای قوی تر استفاده کنند. به متقاضیان خرید تردمیل پیشنهاد می شود که تردمیلی که خریداری می کنند، قابلیت تحمل وزن حدود ۲۲ کیلوگرم سنگین تر از وزن کاربر را داشته باشد.

فضای مورد نیاز برای تردمیل

از دیگر نکات طلایی در  خرید تردمیل باشگاهی از هایپرجیم این است که سایز دستگاه متناسب با فضایی باشد که کاربر در اختیار دارد. قابلیت تا شوندگی در تردمیل نیز باعث می شود که دستگاه پس از استفاده تا شود. به این ترتیب فضای کمتری در منزل اشغال می کند.

امکانات جانبی تردمیل

تردمیل ها دارای امکانات جانبی مختلف هستند. افراد باید هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشند. امکاناتی از قبیل خنک کنندگی بدن، ورودی USB، سیستم پخش ویدیو، جاپایی، تخته شنا، ویبراتور، ماساژور و بسیاری از امکانات دیگر به کاربر کمک می کند که بیشترین بهره را از دستگاه ببرد.

عدم وجود این امکانات در دستگاه به معنی کیفیت پایین آن نیست. ممکن است فردی از هیچکدام از این امکانات استفاده نکند. بنابراین نیازی ندارد که دستگاهی با امکانات جانبی بالا و در نتیجه قیمت گران تر تهیه کند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()