تردمیل یکی از محبوب ترین دستگاه های ورزشی خانگی محسوب می شود. بسیاری از افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، دوست دارند که برای منزل خود یک تردمیل تهیه کنند. تردمیل وسیله ارزانی نیست، بنابراین مهم است که نکات کلیدی پیش از خرید و  فروش تردمیل را بدانید و به آن ها توجه داشته باشید. در مقاله پیش‌رو برخی از مهم ترین نکات را بیان کرده ایم.

نکات کلیدی پیش از خرید و فروش تردمیل چیست؟

در حین انجام معامله خرید و فروش تردمیل باید بدانید که چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشید. در ادامه با برخی از این نکات کلیدی آشنا می شوید.

تردمیل موتوردار بهتر است یا مکانیکی؟

یکی از نکات کلیدی پیش از  خرید تردمیل باشگاهی این است که با خود بیندیشید، تردمیل موتوردار (برقی ) می خواهید یا مکانیکی (دستی ).

تردمیل های مکانیکی از نظر قیمت نسبت به تردمیل های برقی هزینه پایین تری دارند. همچنین این نوع تردمیل ها از قطعات کمتری تشکیل شده اند و نگهداری آسان تری دارند. احتمال خراب شدن تردمیل های مکانیکی نیز کمتر است. ایجاد سر و صدای کمتر نیز از دیگر مزایای این نوع تردمیل محسوب می شود.

اما ممکن است، در صورت تازه کار بودن کار با تردمیل مکانیکی برای شما دشوار باشد. زیرا در تردمیل برقی به راحتی و با زدن یک دکمه شیب تنظیم می شود. اما در مدل های مکانیکی اینطور نیست و باید تمرین خود را متوقف کرده و شیب را تنظیم کنید.

در تردمیل دستی ممکن است که کالری بیشتری بسوزانید، زیرا حرکت تسمه کاملا توسط بدن و منطبق بر آن تنظیم می شود و موتوری برای کمک به حرکت تسمه وجود در این دستگاه تعبیه نشده است.

اختصاص فضای مناسب برای جایگذاری تردمیل

تردمیل ها معمولا فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند. ممکن است، هنگامی که تردمیلی را در فروشگاه می بینید، این طور به نظر نرسد. اما بهتر است که پیش از خرید تردمیل فضایی را که برای جایگذاری آن در نظر گرفته اید، اندازه بگیرید. از این رو از متناسب بودن اندازه فضا با ابعاد تردمیل مطمئن می شوید.

به خاطر داشته باشید که در هنگام تمرین باید در اطراف آن فضای خالی وجود داشته باشد. این فضا باعث می شود که در صورت افتادن از روی دستگاه احتمال آسیب دیدگی فرد به حداقل برسد. امکان جابجایی اکثر تردمیل ها وجود ندارد، بنابراین پیش از خرید فضای موردنظر خود را مشخص کنید. اگر احتمال دارد که در آینده بخواهید جای تردمیل را تغییر دهید، مدلی را تهیه کنید که حرکت دادن آن راحت باشد.

همچنین به یاد داشته باشید که تردمیل را در مکانی قرار دهید که کودکان و حیوانات به آن دسترسی نداشته باشند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()