نکات مهم برای در خرید و فروش تردمیل

این روزها بسیاری از افراد از این وسیله ورزشی کاربردی در خانه‌های خود استفاده می‌کنند؛ از این رو طبیعی است که درخواست این وسیله ورزشی بالا برود. همین امر منجر به آغاز فعالیت فروشگاه‌های متعددی در سراسر دنیا و حتی ایران به منظور  فروش تردمیل شده است.

اما برای اینکه خرید خوبی را تجربه کنید، باید نکاتی را پیش از خرید در نظر داشته باشید. در ادامه چند نکته مهم را با شما در میان می‌گذاریم. این نکات نه تنها خریداران را به سوی خرید بهتر و آسان‌تر راهنمایی می‌کنند، بلکه برای فروش بیشتر این وسیله ورزشی نیز اهمیت دارند.

گارانتی 

یکی فاکتورهایی که خریدار را از خرید تردمیل باشگاهی مطمئن می‌کند، گارانتی وسایل ورزشی است. تصور کنید زمانی که وسیله‌ای را می‌خرید، به چه اندازه گارانتی به شما از خریدتان اطمینان می‌دهد؟ این اطمینان همان چیزی است که خریداران به آن نیاز دارند.

قیمت مناسب

یکی دیگر از فاکتورهایی که به افزایش فروش تردمیل کمک می‌کند، قیمت مناسب است. هر چه فروشگاه قیمت منصفانه‌تری را برای فروش این وسیله ورزشی در نظر بگیرد، فروش آن نیز افزایش می‌یابد. البته قیمت در انواع تردمیل‌ها متفاوت است.

هر تردمیلی با توجه به امکاناتی که دارد، در قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. به عنوان مثال، تردمیل‌های خانگی در دو نوع تک کاره و چندکاره تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسند.

امکانات تردمیل

پیشرفت تکنولوژی حتی در تغییر تردمیل‌ها نیز احساس می‌شود. روز به روز با گذشت زمان و پیشرفت علم، به امکانات این وسیله ورزشی افزوده می‌شود. به عنوان مثال، تردمیل‌هایی تولید می‌شود که برنامه‌های تمرینی پیش فرض دارند. این در حالیست که برخی از تردمیل‌ها از این برنامه برخوردار نیستند. این امکانات به صورت مستقیم بر فروش تردمیل تاثیر می‌گذارد.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()