شکل دادن عضلات

پیاده روی و دویدن عضلات پا (مچ، ساق و ران)، باسن و قسمت انتهایی کمر را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین باعث استقامت و انعطاف پذیری مفاصل می شود. تمرین درست با کاهش و افزایش شیب تردمیل باشگاهی باعث می شود ماهیچه ها پرورش یافته و شکل بگیرند. برای رسیدن به این هدف برنامه ای جامع تهیه کنید.

بهبود شرایط قلبی

قلب که وظیفه خون رسانی به بدن رو داره عضوی مهم و حیاتی برای بدن محسوب می شود. چس بهین را برای مراقبت از این عضو مهم و سالم نگه داشتنش ورزش کردن است. همانطور که گفته شد ورزش با تردمیل هوازی محسوب می شود. این نوع ورزش گردش خون را افزایش می دهد در نتیجه کارایی قلب را بهبود می بخشد.

چگونه رو تردمیل حرکت کنید؟

اگر برای اولین بار می خواهید از تردمیل استفاده کنید یا قبلا ورزش می کردید، ولی در حال حاضر حدود سه ماه است که فعالیت ورزش نداشته اید. بهتر است، از پیاده روی آهسته شروع کنید و به طور مداوم 2 بار در هفته و بعد 3 بار در هفته ادامه دهید. بعد از گذشت این زمان می توانید شدت تمرین را زیاد کنید. توجه داشته باشید قبل از استفاده از تردمیل با حرکات کششی بدن خود را گرم کنید.

تردمیل باشگاهی را از هایپرجیم بخرید

در شرایط کنونی اکثر افراد دوست دارند برای صرفه جویی در وقت و رهایی از شلوغی و ترافیک بیشتر خریدهای خود را آنلاین انجام بدهند. خرید کردن از طریق اینترنت خیلی به شما کمک می کند با  خرید تردمیل های باشگاهی ار هایپرجیم با خیالی آسوده ورزش کنید و لذت ببرید. این فروشگاه با تضمین اصالت کالا و خدماتی پس از فروش خیال شما را بابت خرید راحت خواهد کرد. برای خرید کافیست سری به سایت ما بزنید که با تردمیل های متنوعی آشنا شوید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()