خبری خوش برای باشگاه داران عزیز؛ راهنمایی جامع خرید بهترین تردمیل های باشگاهی در اختیار شما قرار گرفت.

راهنمای جامع تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم دقیق ترین اطلاعات در زمینه خرید تردمیل باشگاهی مناسب برای باشگاه های ورزشی را گرد هم آورده است.

انواع تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم

تردمیل های باشگاهی انواع بسیار متنوعی دارند. این تردمیل ها با تحمل وزن و قدرت موتور بالا، مناسب برای تمامی باشگاه های ورزشی هستند.

در فروشگاه هایپرجیم، دامنه قیمتی این دستگاه ها بسیار گسترده است. به علاوه اگر محدودیت خرید دارید، می توانید تردمیل های دست دوم با تضمین کیفیت و سلامت موتور را از ما تهیه کنید.

مهم تر از همه در فروشگاه هایپرجیم شما می توانید تردمیل های باشگاهی ضدجاذبه را بیابید. این تردمیل ها مناسب افراد با آسیب های مختلف هستند و خاصیت درمانی دارند. بنابراین اگر قصد برگزاری دوره های ورزش درمانی دارید، بهترین انتخاب پیش روی شما تردمیل های ضدجاذبۀ هایپرجیم خواهد بود.

اما تردمیل های این فروشگاه چه ویژگی هایی دارند؟

سایر ویژگی ها

برخی ویژگی های دیگر به ورزشکاران کمک می کنند تمرینی بهتر را تجربه کنند. برای مثال تنوع برنامه های تمرینی تردمیل به شما در ارائه تمرینات متنوع تر کمک بسیاری می کند. اغلب تردمیل های باشگاهی گستردگی بیشتری برای انتخاب برنامه تمرینی پیش روی ورزشکاران قرار می دهند.

مانیتور با قابلیت اتصال تلفن همراه یا USB از دیگر مزیت هایی است که به ورزشکار برای تعیین هدف و بررسی روند تمرین و موارد مربوط به آن کمک می کند.

به علاوه برخی از تردمیل های برتر امکان اتصال هندزفری و پخش تصویری به منظور ایجاد انگیزه در ورزشکار را فراهم کرده اند.

برترین برندها در فروشگاه هایپرجیم

تنوع بالای تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم باعث شده تمامی معیارهای بالا را بتوانید در یک تردمیل با قیمتی مناسب بیابید. اکثر تردمیل های باشگاهی این فروشگاه با قدرت موتور 6 اسب بخار، حداکثر شیب 20 و سرعت 22 با طول و عرض استاندارد باشگاهی هستند. فروش تردمیل با بهترین برندهای جهانی تردمیل باشگاهی را در این فروشگاه با گارانتی تعویض و ضمانت چند ساله خواهید یافت.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()