اگر شما نیز از ورزش با تردمیل لذت می برید، حتما به دنبال خرید یکی از این دستگاه های ورزشی برای خانه خود هستید. اما باید بدانید که خرید تردمیل با توجه به تنوع بالای این دستگاه در بازار کار آسانی نیست.

معمولا کسانی که بدون مقدمه و بدون در دست داشتن اطلاعات لازم به فروشگاه ها مراجعه می کنند، نه تنها در ابتدا گیج می شوند، بلکه در نهایت انتخاب درستی نیز نخواهند داشت.

به همین دلیل توصیه می کنیم با ما در ادامه این متن همراه باشید و بهترین خرید تردمیل را برای ورزش انتخاب کنید.

اندازه تسمه؛ از ویژگی های مهم در خرید تردمیل

اندازه تسمه در انواع تردمیل ها متفاوت است. استانداردترین تردمیل ها تسمه ای با حداقل طول 120 سانتی متر و عرض  سانتی متر دارند. البته اگر قد شما بلندتر از 180 سانتی متر است، باید تردمیلی با اندازه تسمه متفاوتی انتخاب کنید.

بهترین انتخاب برای شما در این حالت تردمیل هایی با تسمه 130 سانتی متری برای پیاده روی و تسمه ای با طول 137 سانتی متری برای دویدن است.

به قدرت موتور تردمیل ها توجه کنید!

قدرت موتور در انواع تردمیل ها متفاوت است. شما باید با توجه به فعالیت خود قدرت موتور دستگاه ورزشی خود را انتخاب کنید.

بسیاری از افرادی که قصد خرید تردمیل دارند، به دنبال فعالیت ورزشی شدید نیستند. برای این افراد  تردمیل های با قدرت موتور بالا نیاز نیست. در واقع تردمیل های خانگی با قدرت موتور متوسط نیز گزینه مناسبی برای تمرین های ورزشی روزانه هستند. در این موارد معمولا تردمیل های خانگی با قدرت موتور 5.1 تا 5.2 اسب بخار گزینه خوبی به شمار می آیند.

البته اگر به صورت مداوم از  تردمیل برای ورزش های سنگین استفاده می کنید. همچنین باید بدانید که اگر وزن شما زیاد است، موتور تردمیل شما نیز باید قوی تر باشد. معمولا تردمیل های باشگاهی از قدرت موتور بالایی برخوردار هستند؛ زیرا افراد متفاوتی با وزن های مختلف به صورت مداوم از این دستگاه ورزشی استفاده خواهند کرد.

خرید تردمیل همراه با ضمانت از هایپرجیم

یکی از مهمترین مسائل در خرید تردمیل باشگاهی ضمانت و گارانتی آن است. بدون شک شما نیز دوست ندارید که دستگاه شما با کوچکترین مشکلی که برای آن پیش می آید، کاملا بی استفاده شود. از این رو بهتر است که سراغ گزینه هایی بروید که ضمانت و گارانتی دارند.

در فروشگاه هایپرجیم این دستگاه ورزشی در مدل های مختلف با گارانتی عرضه می شود. با خرید از هایپرجیم دیگر نگران سلامت دستگاه های خود نخواهید بود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()