چه قدرت موتوری، چه وزنی؟!

از تفاوت‌هایی دیگری که تردمیل‌های باشگاهی با تردمیل‌های خانگی دارند، میزان تحمل وزن و میزان قدرت موتوری است که تردمیل دارد. بر اساس وزن‌های مختلف باید یک قدرت موتور را در نظر داشت که به ترتیب بیشترین میزان قدرت موتور (5/2 اسب بخار) برای تحمل وزن 150 کیلوگرم و کمترین میزان قدرت موتور (1 اسب بخار) برای تحمل وزن 100 کیلوگرم است. در فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل ها در انواع قدرت موتورها موجود است.

فضای مورد نیاز و طراحی

تردمیل‌های خانگی به دلیل نوع طراحی که دارند مناسب آپارتمان‌ها و فضای محدودتری می‌باشند. در تردمیل‌های خانگی قابلیت تاشوندگی دستگاه کمک می‌کند فضای بسیار محدودو کوچکتری در اختیار دستگاه باشد اما در خصوص تردمیل‌های باشگاهی وضعیت متفاوت است. تردمیل‌های باشگاهی از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و درنتیجه وزن آن‌ها بیشتر است.

میزان هزینه

بدون شک با توجه به تفاوت‌هایی که تردمیل‌های خانگی و تردمیل‌های باشگاهی با یکدیگر دارند، قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. مهم‌ترین عامل در قیمت تردمیل، میزان قدرت موتور تردمیل است. همچنین سایر امکاناتی که یک تردمیل دارد در قیمت آن اثرگذار است. برخی از این امکانات عبارت است از: امکان پخش موسیقی، تنظیم شیب دستگاه به صورت برقی یا دستی، قابلیت تاشوندگی. در فروشگاه هایپرجیم می‌توانید تمامی این امکانات را در تردمیل‌ها مشاهده کنید. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

تعمیرات و نگهداری تردمیل

از مواردی که برای داشتن یک تردمیل خوب باید به آن دقت کرد، تعمیر، نگهداری و به طور کلی رسیدگی به تردمیل است. با توجه به آنکه تردمیل دستگاهی مکانیکی-الکتریکی است، باید به صورت دوره‌ای تجهیزات آن چک شود تا در طولانی‌مدت بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. تردمیل‌های باشگاهی هایپرجیم، با بهترین کیفیت و ضمانت، خیال شما را تا مدت‌ها از بابت تعمیرات راحت می‌کند.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()