مدت زمان استفاده

اگر می‌خواهید تاثیر کار با این دستگاه را روی جسم و روح خود سریع‌تر احساس کنید، روزانه سی دقیقه از آن استفاده کنید. درست است که این وسیله قابلیت چربی‌سوزی شکم را دارد، اما نمی‌توان ادعا کرد که تنها با این فعالیت به هدف خود خواهید رسید.

واضح است که برای لاغر شدن نمی‌توان تنها به ورزشی خاص اکتفا کرد. ورزش با  تردمیل نیز همین گونه است. یعنی اگر برای چربی‌سوزی و رسیدن به اندام دلخواه فقط به این دستگاه امید داشته باشید، شکست خواهید خورد. در کنار ورزش با این دستگاه باید به سبک تغذیه خود نیز دقت کنید و کالری دریافتی خود را در نظر بگیرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که نباید بیش از حد از آن استفاده کنید، مدت زمان مجاز استفاده از این وسیله، چهل و پنج دقیقه است.

چگونگی لاغر شدن

اگر می‌خواهید با ورزش لاغر شوید، می‌توان به کمک ورزش‌هایی مانند دو یا پیاده‌روی، دور کمر و باسن را لاغر کرد. استفاده از سطوح شیب‌دار نیز سبب تناسب پاها و ران‌ها می‌شود.

در هنگام استفاده از تردمیل در ابتدا کم کردن وزن از دور کمر آغاز می‌شود. تحقیقات این موضوع را نشان می‌دهد که ورزش با این دستگاه همراه با تغذیه مناسب، اندازه دور کمر را زودتر کم خواهد کرد. اگر روی تردمیل شیب‌دار پیاده‌روی کنید، بخش تحتانی بدن فعالیت بیشتری انجام می‌دهد. در این هنگام، عضله‌سازی و سوختن چربی در پاها، ران‌ها و باسن صورت خواهد گرفت. 

در هفته یک بار وزن خودتان را اندازه‌گیری کرده و دور کمر خود را اندازه بگیرید. به مرور زمان، متوجه تغییرات خواهید بود. ممکن است در روزهای ابتدایی، روند کاهش وزن سریع‌تر صورت بگیرد و در ادامه کندتر شود. این موضوع کاملا طبیعی است و نباید موجب ناامیدی شما شود.

کلام آخر

در این مقاله، توضیحاتی راجع به خرید تردمیل خانگی و باشگاهی بیان شد. چگونگی و مدت زمان استفاده از آن برای لاغر شدن گفته شد. درباره میزان و چگونگی چربی‌سوزی در بدن از طریق ورزش با این دستگاه هم مواردی ارائه شد.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()