کاربرد و هدف از خرید تردمیل خانگی

امروزه در بیشتر باشگاه های ورزشی تردمیل وجود دارد، اما عمده کاربرد و دلیل استفاده از تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم امور مربوط به سلامتی و تندرستی ومزایای فراوان آن است.

در اینجا به برخی از کاربردهای مهم این وسیله کارآمد می پردازیم:

کاهش آسیب یا ضربات احتمالی

کاهش آسیب و ضربات احتمالی یکی از مهم ترین مزایای ورزش با تردمیل در باشگاه است. تصور کنید که در فضای باز در حال دویدن هستید، سطحی که بر روی آن می روید ممکن است به پاهایتان آسیب بزند، مخصوصا زمانی که در حال دویدن با سرعت زیاد هستید. این ضربات ناشی از سطح می تواند منجر به آسیب دیدگی مچ پا، خود پا یا حتی کمرتان شود.

سطح تردمیل با پوشش خاصی که دارد امکان آسیب دیدگی پاهای شما را تا حدود زیادی کاهش می دهد. علاوه بر این، زمانی که با تردمیل در حال ورزش کردن هستید، روی سطحی یکنواخت هستید و امکان برخورد با ناهمواری ها وجود ندارد.

چربی سوزی و کاهش وزن

چربی سوزی و کاهش وزن از فواید اصلی این وسیله است که نسبت به سایر وسایل در این امر بهتر است. در واقع تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم در بین انواع وسیله های ورزشی بیشترین عامل در کاهش دادن اضافه وزن است.

با تردمیل شرایط محیطی خود را کنترل کنید

شما با استفاده از تردمیل باشگاهی کاملا کنترل شرایط را در اختیار دارید. بسته به سطح تمرین‌هایتان ممکن است بخواهید یک تمرین سبک یا یک تمرین شدید داشته باشید، با سرعت مدنظرتان روی آن شروع به حرکت کنید و کنترل شرایط را به دست بگیرید.

این تردمیل ها می تواند دمای محیط را روی دمای دلخواه تان تنظیم کند و گرمی یا سردی هوا شما را آزار نخواهد داد و به موازات آن سرعت و شیب و حتی میزان صرف انرژی در یک زمان مشخص را کنترل کنید. فروش تردمیل در سایت هایپرجیم با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

تردمیل باشگاهی و خاصیت درمانی

ورزش با تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم خاصیت درمانی برخی بیماری ها از جمله چرب بودن کبد  و در درمان بیماری های کلیوی مزمن، فشار خون بالا، واریس، زانو درد و کمر درد، بیماری پارکینسون و زوال مغز و بیماری های قلبی مورد توصیه پزشکان است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()