موتور تردمیل باید از چه نوعی باشد؟

یکی از پارامترهایی که انواع تردمیل ها را از یکدیگر متمایز می کند، قدرت موتور آن ها است. البته این پارامتر در تعیین قیمت این دستگاه ورزشی نیز تاثیر می گذارد.

زمانی که برای خرید تردمیل باشگاهی به بازار مراجعه می کنید، با انواع تردمیل ها با قدرت موتور از 1 اسب بخار تا 7 اسب بخار مواجه می شوید. هر چه قدرت موتور این دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

اما برای خرید تردمیل باشگاهی خوب باید چه مدلی را انتخاب کنیم؟

از آن جایی که موتور نیروی لازم جهت حرکت تسمه را تامین می کند، بنابراین باید سراغ گزینه های با قدرت موتور بالا برای باشگاه خود بروید.

معمولا موتور تردمیل های باشگاهی از نوع AC هستند که از جریان متناوب برق استفاده می کنند. نوع بهتری از تردمیل های باشگاهی نیز وجود دارد که به صورت 3 فاز هستند. طبیعی است که برای خرید این نوع از تردمیل ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ایمنی در خرید تردمیل های باشگاهی مهمترین مسئله است

بدون شک نمی خواهید که اعضای باشگاه شما در استفاده از این دستگاه ورزشی آسیب ببینند. از این رو پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید تردمیل باشگاهی از ایمنی این دستگاه ورزشی اطمینان خاصل کنید.

به این منظور کافیست که از وجود گیره در مدل مورد نظر خود مطمئن شوید. این گیره ها به لباس ورزشکار متصل می شوند و در صورتی که ورزشکار به صورت ناگهانی تعادل خود را از دست بدهد، گیره از لباس کنده شده و دستگاه از کار می افتد.

این گیره مزیت دیگری نیز دارد؛ اگر روی تردمیل نباشد، موتور دستگاه روشن نخواهد شد. به این ترتیب به عنوان قفل کودک نیز از آن استفاده می شود. 

البته تمام تردمیل های استاندارد به این گیره مجهز هستند. اما از آنجایی که این روزها تنوع بالایی از تردمیل های بی کیفیت را در بازار مشاهده می کنیم، بهتر است که از وجود این گیره در دستگاه ورزشی خود مطمئن شوید.

بهترین تردمیل باشگاهی را از هایپرجیم بخرید

اگر نمی دانید که برای  خرید تردمیل خانگی و باشگاهی به کدام فروشگاه مراجعه کنید، ما پیشنهاد شگفت انگیزی برای شما داریم. کافیست که به وب سایت هایپرجیم مراجعه کنید؛ این فروشگاه اینترنتی یکی از معتبرترین فروشگاه های تردمیل است.

در وب سایت هایپرجیم می توانید مجموعه ای متنوع از این دستگاه ورزشی مشاهده کرده و بهترین مدل را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()