تردمیل در فروشگاه هایپرجیم بیان کننده حضور در کش مکش ها خواهد بود. کش مکشی جذاب و دل انگیز که شما را کاملا به خود شیفته و جذب خواهد کرد. یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه می توان به تنوع در امکانات و خدمات اشاره کرد.

شما در این پروسه تنها نخواهید بود و از تمامی نکات می توانید بهره ببرید.  تردمیل وسیله ای صرفا برای کاهش وزن نیست و می تواند برای شما در زندگی یک وسیله بسیار ضروری محسوب گردد.

امکانات

شما در کنار تردمیل به برخی سنسورها جهت مسیر یابی نیازمند خواهید بود. این سنسورها شامل موارد مختلفی است. سنسور جهت تعیین ضربان قلب، تنفس، تعرق، میزان کیلومتر حرکتی و میزان فشار وارد شده در جهت چربی سوزی از مهم ترین اقدامات این دستگاه خواهد بود.

موتور

گیربکس ها با توجه به امکاناتی که شما مد نظر دارید، به صورت خودکار سینک و مرتبط سازی خواهند شد. در حقیقت شما با افزایش طول و عرض نوار نقاله و همچنین بیشتر کردن سرعت در خواستی، خود به خود نیازمند یک قدرت بالاتر خواهید بود. این موتور و گیربکس ها می تواند از قدرت های 0.2 کیلو وات تا چند ده کیلو وات تغییر کنند.

تنظیم شیب

یکی از مهم ترین نکات در تمامی کالاها توانایی تنظیم سپشیب به صورت کاملا اصولی و اتومات خواهد بود. شما در هنگام انتخاب می توانید بدون دغدغه این کار را انجام دهید.

نکات ایمنی

شما در تمامی کالاها می توانید به دو صورت با استفاده از نکات ایمنی کالاها را خاموش کنید. اولین اقدام موضوع کلید روی دستگاه خواهد بود. دکمه ضروری نیز دومین حالت خواهد بود.

هزینه تردمیل در فروشگاه هایپرجیم

قیمت و نکات از این دست در خرید تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم وابسته به ارکان گوناگون استاین موارد می تواند شامل نوع کالا انتخابی و تمامی ویژگی های ذکر شده باشد.

در نظر داشته باشید خدمات پس از فروش نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود که شما را بسیار در نگهداری مطلوب و طول عمر دستگاه یاری می رساند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()