تردمیل خانگی در فروشگاه هایپر جیم یک انتخاب مناسب برای ورزش در منزل است که امروزه به بخش جدایی ناپذیر برنامه های تمرینی و ورزشی همه افراد تبدیل شده است. اما کسانی به علت عدم اطلاعات کافی درباره تردمیل خانگی ورزش برای آنان سخت است.

بدون دغدغه فکری و نگرانی از وجود هوای نامساعد در بعضی روز ها برای ورزش در فضای سبز عمومی یا بعد مسافت و هزینه برای رفتن به باشگاه به ویژه در ایام همه گیری ویروس کرونا می توان بدون آن که خانه را ترک کنید با خرید تردمیل خانگی ، بدنی سالم و زیبا را برای خود به ارمغان آورید.

برای خرید بهترین تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم باید اطلاعات جامعی در مورد این دستگاه داشته باشید. ما دراین نوشتار قصد داریم این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

قیمت بهترین تردمیل بهترین تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم

قیمت فروش تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم به نوع، برند و مدل و سایر امکانات همچون تعیین میزان ضربان قلب بستگی دارد. همچنین نکات دیگری در تردمیل همچون، مقدار مصرف برق کمتر، اشغال فضای کم با قابلیت تا شدن، حمل آسان و وجود ضربه گیر در تردمیل جهت کاهش فشار ناشی از کف به زانو در هنگام دویدن می توان اشاره کرد.

میزان بودجه خریدار نیز در این باره حائز اهمیت است. وقتی به دنبال بهترین تردمیل خانگی هستید، اگر دنبال تردمیل خانگی با کیفیت و با طول عمر بیشتری هستید طبیعتا بودجه بیشتری باید در نظر بگیرید. همچنین مدل‌های ارزان ضمانت‌ نامه‌های کوتاه‌ مدت و یا اصلاً هیچ گونه ضمانتی ندارند. پس منطقی است اگر یک بودجه نسبتا خوب برای خرید تردمیل در نظر بگیرید.

همچنین تردمیل های باشگاهی نسبت به خانگی در ابعاد و مشخصات فنی تفاوت هایی دارد که در اختلاف قیمت آن تاثیر دارد.

در حالی که قیمت در کیفیت تردمیل خانگی در فروشگاه هایپر جیم تأثیرگذار است، برخی از تردمیل‌ها از نظر کیفیت ساختاری، با کیفیت‌تر از سایرین شناخته شده‌اند. تردمیل‌های حرفه‌ای‌تر با توجه به  برندهای مشهور تولیدی بیشتر به دلیل توانایی بالایی که در اختیار کاربران با وزن‌های بالا قرار می‌دهند، شناخته شده هستند. بسیاری از تردمیل‌های این برند دارای ظرفیت وزن 180 کیلوگرم به بالا هستند که در میزان قیمت آن تاثیر گذار است.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()