با استفاده از بلوتوث تردمیل حین ورزش کردن موزیک گوش دهید

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که حین ورزش کردن به موزیکی انرژی بخش گوش دهند. برخی از تردمیل های باشگاهی دارای قابلیت بلوتوث هستند. با استفاده از بلوتوث گوشی همراه یه دستگاه وصل شده و شما این امکان را دارید که حین ورزش موزیک گوش دهید. انواع تردمیل باشگاهی در تردمیل انلاین ارائه می شود.

تنظیمات شیب و سرعت به دلخواه

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای به منظور حفظ آمادگی جسمی از دستگاه تردمیل باشگاهی استفاده می کنند. در برخی از انواع این تردمیل ها سرعت تا ۲۲ کیلومتر نیز قابل تنظیم است. شیب برخی از دستگاه ها نیز تا ۲۰ درجه افزایش می یابد. با وجود امکان تنظیم شیب و سرعت از روی دسته فرد به راحتی سرعت و شیب مورد نظر خود را از روی دسته  حین راه رفتن یا دویدن تنظیم می کند.

اطلاعاتی از قبیل سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب، کالری سوزانده شده نیز توسط مانیتور روی دستگاه نمایش داده می شود و فرد با مشاهده این اطلاعات از وضعیت جسمی خود اطلاع پیدا می کند.

نکته بسیار مهم در رابطه با این تردمیل ها وجود ضربه گیر SDS در برخی از انواع آنهاست. ضربه گیرهای تعبیه شده در آنها مانع آسیب دیدگی در زانوها و کمر فرد می شود. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

خرید آنلاین تردمیل باشگاهی

با توجه به تنوع تردمیل ها در برندهای مختلف ممکن است شما برای خرید تردمیل دچار سردرگمی شوید. در فروشگاه های آنلاین انواع تردمیل‌های باشگاهی در برندهای مطرح دنیا عرضه می‌شود. شما این امکان را دارید که به صورت آنلاین از امکانات و قیمت تمام انواع تردمیل‌های خانگی و باشگاهی اطلاع پیدا کرده و نسبت به خرید اقدام کنید. با مشاهده ویژگی‌های محصولات در فروشگاه آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ های مختلف نیست.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()