یکی از بهترین وسیله های ورزشی که شما می توانید با استفاده از آن چربی سوزی زیادی داشته باشید الپتیکال و یا همان اسکی فضایی می باشد. این وسیله ورزشی در بین بسیاری از ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد. شما می توانید با بهترین قیمت آن را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید و در خانه و باشگاه از آن استفاده نمایید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که اسکی فضایی ها به چند دسته تقسیم می شوند. یکی از آنها برای باشگاه ها است و دیگری برای خانه مناسب می باشد. شما برای خرید الپتیکال نیاز است که برخی از نکات بسیار مهم دقت داشته باشید.

نکاتی در مورد خرید الپتیکال :

برخی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری الپتیکال باید در نظر داشته باشید عبارت است از :

  1. ابعاد دستگاه ار باید به خوبی بررسی کنید تا در مورد ویژگی های ابعاد آن اطلاعات لازم را داشته باشید. ابعاد دستگاه هر اندازه ای که باشد شما باید فضایی را در خانه و باشگاه برای آن اختصاص دهید. بنابراین در صورتی که می خواهید نمونه خانگی آن را خریداری کنید باید به خوبی این نکته را در نظر داشته باشید.
  2. وزن الپتیکال ها را باید به خوبی بررسی کنید و دقت داشته باشید که وزن آن زیاد پایین نباشد. بهترین نوع اسکی فضایی ها باید وزن بالایی داشته باشند تا شما بتوانید با خیال راحت روی آنها پدال بزنید.
  3. اینکه الپتیکال خریداری شده شما با صندلی باشد و یا اینکه روی آن صندلی طراحی نکرده باشند را هم باید به خوبی بررسی کنید.

4 از دیگر نکاتی که زمان خرید الپتیکال باید به آن دقت داشته باشید قیمت دستگاه است. شما می توانید با قیمت عمده اسکی فضایی را از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید و در خانه و باشگاه از آن استفاده ورزشی داشته باشید.

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید الپتیکال به آن توجه زیادی دارند قیمت آن می باشد. شما می توانید هر یک از آنها را بر اساس استانداردهایی که دارند از نظر قیمتی بررسی کنید و سپس یکی از آنها را خریداری نمایید. فروشگاه هایپرجیم انواع الپتیکال های خانگی و باشگاهی را با بهترین قیمت به صورت اینترنتی به شما ارائه می دهد. شما می توانید هر یک از انواع این وسیله ورزشی را به صورت اینترنتی از هایپرجیم خریداری کنید و برای تمرین های ورزشی خود از آنها استفاده نمایید. زمان خرید اسکی فضایی باید به خوبی در مورد عواملی که روی قیمت آنها تاثیر دارد اطلاعات خود را افزایش دهید.

نکاتی در مورد قیمت الپتیکال :

 برخی از مهمترین نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت  خرید الپتیکال باشگاهی می گذارد و شما باید به خوبی با آن نکات آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. اینکه دستگاه ورزشی خریداری شده شما خانگی و باشگاهی باشد بسیار مهم است. در واقع باید بدانید یکی از اصلی ترین مواردی که روی قیمت اسکی فضایی تاثیر می گذارد مدل آن می باشد. فروشگاه هایپرجیم انواع این وسیله ورزشی را به صورت اینترنتی با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.
  2. برنامه های ورزشی تنظیم شده روی اسکی فضایی از دیگر مواردی است که قیمت الپتیکال ها را تعیین می کند. برخی از آنها برنامه های ورزشی بیشتری دارند که بدون شک هزینه خریداری شان هم بیشتر است.
  3. از دیگر نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت الپتیکال می گذارد برند این وسیله ورزشی می باشد. در صورتی که شما آن را از بین بهترین برندهای ورزشی خریداری کنید هزینه به بیشتری از نیاز است برای خریداری آنها پرداخت خواهید کنید.

4. در صورتی که شما از فروشگاه های عمده فروش اسکی فضایی را خریداری کنید با قیمت عمده این وسیله ورزشی را می توانید خریداری نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()