تفاوت در نحوه نگهداری

متفاوت بودن نحوه مراقبت، دیگر تفاوت تردمیل باشگاهی هایپرجیم با تردمیل خانگی است. برای مثال معمولا تردمیل های باشگاهی هفته ای یک بار باید روغن کاری شوند، درحالی که تردمیل های خانگی با توجه به مقدار مصرف نیاز به روغن کاری دارند. به طور کلی ماهی یک بار روغن کاری برای این قبیل دستگاه ها کافیست.

امکانات بیشتر تردمیل های باشگاهی در مقایسه با تردمیل های خانگی

دیگر تفاوت تردمیل باشگاهی هایپرجیم با تردمیل خانگی، تفاوت در امکانات است. معمولا تردمیل های باشگاهی در مقایسه با تردمیل های خانگی امکانات جانبی بیشتری دارند. امکانات جانبی در واقع قابلیت اضافی است که سبب افزایش کارآیی دستگاه می شود. قابل ذکر است که برخی از انواع تردمیل های خانگی با امکانات جانبی بسیار زیاد وجود دارند.

تفاوت در قیمت

تردمیل های خانگی و باشگاهی هر کدام با کیفیت، امکانات، کارآیی و قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شوند؛ اما معمولا تردمیل های باشگاهی با توجه به قابلیت تحمل وزن بالاتر، قدرت موتور و امکانات جانبی بیشتر، قیمت بالاتری در مقایسه با تردمیل های خانگی دارند.

تفاوت در ابعاد و اندازه

معمولا تردمیل های خانگی در ابعاد و اندازه کوچک تر نسبت به تردمیل باشگاهی طراحی شده اند. همچنین این تردمیل ها دارای قابلیت تاشوندگی هستند. به این ترتیب در زمانی که تردمیل مورد استفاده قرار نمی گیرد،
می توان آن را تا کرد که فضای کمتری در منزل اشغال کند. تردمیل های باشگاهی ابعاد و اندازه های بزرگتری دارند و معمولا امکان تا کردن آن‌ها وجود ندارد. خرید تردمیل خانگی را با قیمت ارزان انجام دهید. 

کلام پایانی

تردمیل های خانگی و باشگاهی هرکدام با قابلیت های متفاوت برای استفاده در منزل و باشگاه طراحی شده اند. قابلیت تحمل وزن متفاوت، قدرت موتور متفاوت، امکانات جانبی مختلف، اندازه و ابعاد متفاوت، تفاوت در نحوه نگهداری برخی از تفاوت های این دو نوع تردمیل هستند. دیگر تفاوت تردمیل باشگاهی هایپرجیم با تردمیل خانگی، تفاوت در قیمت است. معمولا تردمیل های باشگاهی به دلیل کارآیی و امکانات بالاتر، گران تر از تردمیل های خانگی هستند.

در فروشگاه هایپرجیم انواع مختلف تردمیل های باشگاهی و خانگی با کیفیت متفاوت از برندهای مختلف عرضه می شوند. متقاضیان امکان مشاهده و خرید حضوری و غیرحضوری از فروشگاه هایپرجیم را دارند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()