وضعیت پا و رکاب زدن

یکی از نکات مهم استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی ، وضعیت قرارگیری کف پاها نسبت به رکاب است. این قرارگیری بایستی به نحوی باشد که کف پا از رکاب جدا نشود. در صورت جدا شدن کف پا از رکاب، نیروی مضاعفی به کمر شما وارد می شود که عواقب نامناسبی برای سلامتی در پیش دارد.

چگونه دسته های دوچرخه را بگیریم

اگر دسته های دوچرخه را با فشار بسیار زیاد بگیرید، نیروی انتقالی از دست به بازو و درنهایت گردن شما، بیش از حد مجاز می شود و در صورت استفاده از دوچرخه ثابت در طولانی مدت به این حالت، کمردرد، گردن درد و دست درد را به همراه دارد.

وضعیت آرنج ها در هنگام رکاب زدن

باز کردن بیش از اندازه آرنج های دست در هنگام رکاب زدن سبب می شود تا خستگی زودرس دست ها را تجربه کنید. درحالی که زاویه باز شدن آرنج های دست بایستی به نحوی باشد که تعادل حفظ شده و سبب خستگی دستان شما نشود.

وضعیت پوشش و لباس

بدون شک برای استفاده از دوچرخه ثابت به دلیل حرکت مداوم پاها و تحرکی که بدن شما دارد، باید لباس و پوشش مناسبی داشته باشید. پوشیدن شلوار گشاد و بزرگ یکی از گزینه های مطلوب برای پوشش مناسب جهت استفاده از دوچرخه ثابت است.

کلام آخر

 خرید دوچرخه ثابت باشگاهی می تواند بهترین تجربه خرید شما در این زمینه باشد و هم می تواند بدترین ترجمه شما باشد. مرز میان بهترین و بدترین بستگی به میزان دانش و اطلاعات شما از دوچرخه ثابت و مراجعه به یک فروشگاه معتبر لوازم ورزشی دارد.

 در خصوص فروشگاه معتبر، هایپرجیم با ارائه انواع مختلفی از لوازم ورزشی، توانسته است بخش بزرگی از نیازهای شما را تأمین کند. برای کسب دانش و اطلاعات در خصوص دوچرخه ثابت باشگاهی تنها کافی است به وب سایت اینترنتی فروشگاه ورزشی هایپرجیم مراجعه کنید تا جدیدترین اطلاعات و امکان مقایسه میان محصولات را داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()