چه نکاتی برای استفاده از دوچرخه ثابت بایستی رعایت کنیم؟

در هنگام استفاده از لوازم ورزشی بایستی به نکات مهیم توجه کرد که عدم توجه و رعایت آن‌ها می‌تواند عواقب بدی برای بدن و سلامتی ما داشته باشد. مهم‌ترین نکات استفاده از دوچرخه ثابت عبارت است از:

  • پوشیدن کفش مناسب ورزشی: پوشیدن کفش از مهم‌ترین نکات استفاده از دوچرخه ثابت است؛ زیرا شما دائما در حال پدال زدن هستید و نیازمند کفش مناسب می‌باشید.
  • ارتفاع صندلی و دستگیره‌های دوچرخه ثابت را طوری تنظیم باید کنید که مناسب قد شما باشد.
  • در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به آرامی قدرت پدال‌ها یا دنده را افزایش یا کاهش دهید.
  • هنگام تمرین آب کافی برای نوشیدن به همراه داشته باشید.

خرید مطمئن دوچرخه ثابت چه نوع خریدی است؟

برای آنکه از خرید دوچرخه ثابت خود اطمینان کافی داشته باشید در قدم اول بایستی به فروشگاه‌ ورزشی معتبر مراجعه کنید یا به‌صورت اینترنتی از فروشگاه‌ ورزشی معتبر خریداری کنید. در این خصوص فروشگاه ورزشی هایپرجیم مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین گزینه برای شما است.

نکته دیگر برای خرید مطمئن دوچرخه ثابت اطلاع از گارانتی و شرایط تعمیر و نگهداری آن است که امکان دارد در طولانی‌مدت نیازمند آن شوید. از نکات دیگر خرید دوچرخه ثابتی است که بتواند علاوه بر تأمین نیازهای شما، مناسب ابعاد و فضای منزل یا باشگاه شما نیز باشد.

تنظیم برقی یا دستی؟

در برخی از دوچرخه‌های ثابت، تنظیم قدرت پدال یا دنده‌های دوچرخه به‌صورت دستی صورت می‌گیرد و بایستی با استفاده از یک پیچ، میزان قدرتی که می‌خواهید پدال داشته باشد را برای خود تنظیم کنید. فروش دوچرخه ثابت باشگاهی در سایت انجام می گیرد. 

در برخی مدل‌های دیگر دوچرخه‌های ثابت، تنظیم قدرت پدال و دنده‌ها به‌صورت برقی و دیجیتال صورت می‌گیرد که شما می‌توانید برحسب نیاز و میزان هزینه‌ای که می‌خواهید انجام دهید، دستی یا برقی بودن آن را انتخاب نمایید. قابل توجه است که مدل برقی و دیجیتالی آن هزینه بیشتری نسبت به مدل دستی آن دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()