امکانات و ویژگی های جانبی دوچرخه ثابت

وجود دیسک سنگین و پدال های بزرگ تسمه دار از ویژگی های مکانیکی مهم برای یک دوچرخه ثابت با عملکرد بالا است.

همچنین به واسطه تکنولوژی های پیشرفته کنونی امکاناتی مانند کنسول برنامه برای تنظیمات متعدد ورزشی و  امکانات دیجیتال و هوشمندی همچون صفحه نمایش، نشانگرهای سرعت، زمان و مسافت نیز در مدل های جدید دوچرخه ثابت د نظر گرفته شده است. امکانات دیگری نیز مانند شمارنده های متعدد برای تعداد ضربان قلب، تعداد دور در دقیقه و میزان کالری مصرف شده نیز در این دستگاه وجود دارد. بهره مندی از این امکانات کارایی ورزشی شما را بهبود می دهد.  

فن خنک کننده، سیستم صوتی، نگهدارنده بطری آب،گوشی و تبلت نیز از دیگر امکانات این دستگاه هستند که به منظور کسب تجربه ای لذت بخش از ورزش با دوچرخه ثابت در خانه ارائه شده است.

این امکانات قابلیت های جانبی هستند که کیفیت تمرین ورزشی شما را بهبود می دهند. اما در صورتی که امکان انتخاب دستگاهی با ویژگی های دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم را ندارید، یک دوچرخه ثابت استاندارد با دارا بودن قابلیت های اصلی نیز شما را به هدفتان می رساند.  مهم این است که شما به عنوان یک ورزشکار سخت کوش بخواهید به هدفتان که سلامتی بدن و تقویت قوای جسمی است، دست یابید.  

چه عواملی بر قیمت انواع دوچرخه ثابت موثر است؟

محدوده قیمت خرید دوچرخه های ثابت مانند خرید دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته  بسته به تنوع امکانات و ویژگی های دوچرخه ثابت بسیار گسترده است. نوع دوچرخه ثابت (دوچرخه ثابت ایستاده، نشسته و اسپینینگ )اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت هستند.

قابلیت های دیگر دوچرخه ثابت که در بخش قبل به آن ها اشاره شد، نیز در ایجاد تفاوت قیمت بین محصولات نقش دارند. باید به عنوان خریداری باهوش از خود سوال کنید که کدام یک از این ویژگی ها ارزش هزینه کردن دارند؟

دوچرخه های ثابت بسیار ارزان ممکن است که کارایی کافی را نداشته باشند. دستگاه های بسیار گران هم قابلیت های زیادی دارند که شاید هیچ گاه از آن ها استفاده نکنید و فقط هزینه بالایی را به شما تحمیل کنند. بنابراین باید پیش از خرید ویژگی های دوچرخه ثابت را به دقت بررسی کرده و با توجه به نیاز خود محصولی مناسب را انتخاب کنید. وسیله ای را انتخاب کنید که کارایی مطلوبی داشته باشد و بیش از حد هم شامل امکانات عجیب و غریب نباشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()