دوچرخه ثابت نشسته

این دسته همانند دوچرخه های معمولی است که زین درست در بالای پدال ها قرار دارد. این ویژگی باعث می شود که شما در حالتی ثابت قرار بگیرید و کمر شما در یک خط کاملا صاف بماند.

این دسته از  دوچرخه ثابت باشگاهی ها برای افرادی مناسب تر است که تمرینات هوازی طولانی دارند. برای مثال اگر قصد کاهش وزن با تمرینات هوازی طولانی مدت را دارید، با این دوچرخه بدون ایجاد فشار به کمر، می توانید تمرینی طولانی را پشت سر بگذارید.

این دوچرخه ها گاهی دارای دسته های متحرک هستند، به این ترتیب تمرینی ترکیبی برای کل بدن را تجربه خواهید کرد. به علاوه قابلیت تمرین با برنامه های پیش فرض از دیگر مزیت های اکثر این دوچرخه ها به شمار می رود.

قیمت این مدل دوچرخه ها با توجه به ویژگی خاص خود در مقایسه با دوچرخه های پشتی دار اندکی ارزان تر بوده، اما در مقایسه با دوچرخه های اسپینینگ گران تر است.

دوچرخه ثابت پشتی دار

دوچرخه های پشتی دار اغلب دارای زین بزرگ و پهن هستند؛ این ویژگی باعث می شود ورزشکاران کمی احساس ناراحتی کنند. از سوی دیگر پدال های دوچرخه ثابت باشگاهی انواع پشتی دار، در جلوی زین قرار گرفته اند. در نتیجه فرد به راحتی بر صندلی تکیه می دهد و پدال می زند.

این دسته بیشتر برای افراد دارای آسیب مفصل یا استخوان زانو و کمر مناسب است، چرا که کمترین فشار را دارد.

همچنین افراد مسن به راحتی و بدون ترس از افتادن با دوچرخه های پشتی دار تمرین می کنند.

در این دوچرخه ها شما امکان تغییر موقعیت صندلی و پشتی را مطابق با راحتی خود دارید؛ به این ترتیب این دوچرخه کاملا برای سالمندان و افراد آسیب دیده ایده آل است.

تمامی این ویژگی ها باعث شده اند که خرید دوچرخه ثابت پشتی دار از دیگر انواع دوچرخه ها قیمت بالاتری داشته باشند و حتی گاهی هزینه آن ها از خرید تردمیل یا اسکی فضایی گران تر تمام شود.

بهترین برندهای دوچرخه ثابت باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

با شناخت انواع دوچرخه های باشگاهی، بهترین برندهای هر دسته را با نازل ترین قیمت ها از فروشگاه هایپرجیم خریداری کنید.

اگر قصد برگزاری دوره های چربی سوزی و کراس فیت را دارید، یا می خواهید استقامت شاگردان خود را برای تمرینات رزمی و مسابقات حرفه ای بالا ببرید، دوچرخه های اسپینینگ بهترین گزینه هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()