دسته بندی انواع دوچرخه ثابت

در دنیای مدرن امروز راحت ترین راه برای خرید تجهیزات ورزشی فروشگاه های آنلاین معتبر همچون هایپرجیم هستند. به واسطه این فروشگاه ها در کوتاه ترین زمان با بهترین تجهیزات در هر نوع آشنا خواهید شد و بهترین را می خرید.

در هایپرجیم  دوچرخه ثابت از چندین جهت دسته بندی می شوند که باعث راحتی جستجو، انتخاب و خرید مشتریان عزیز می شود. حال بیایید با هم نگاهی دقیق به این طبقه بندی ها و انواع دوچرخه های ثابت بیندازیم.

دوچرخه های باشگاهی یا خانگی؟

هنگام خرید تجهیزات ورزشی یکی از مهم ترین فاکتورها کارایی وسیله است. دوچرخه های ثابت به صورت کلی برای دو کاربری باشگاهی و خانگی ساخته می شوند.

دوچرخه های باشگاهی اغلب قدرت بالاتری داشته و برای افراد حرفه ای گزینه بهتری هستند. این دسته از دوچرخه ها، امکان اعمال برنامه های تمرینی مبتدی تا حرفه ای را دارند.

علاوه بر آن، اغلب تحمل وزن در دوچرخه های باشگاهی بیشتر است. با این حال از نظر برند و کشور سازنده باید گفت که تقریبا تمامی سازندگان این تجهیزات، هم دوچرخه های خانگی و هم باشگاهی را عرضه می کنند.

با این وجود، شما می توانید با توجه به نیاز خود در خانه، از دوچرخه ثابت حرفه ای و باشگاهی نیز استفاده کنید.

برند

در سراسر جهان سازندگان دوچرخه های ثابت در رقابتی تنگاتنگ با هم قرار گرفته اند. در این میان برخی برندها دوچرخه های ثابت را هم برای کاربری خانگی و هم باشگاهی در انواع بسیاری عرضه می کنند، از جمله:

  • جی کی اکسر؛
  • توربو فیتنس؛
  • پروتئوس؛
  • آیرون مستر؛
  • ...

اگر این فهرست را ادامه دهیم، لیستی بلند بالا خواهد شد. بنابراین برای مشاهده بهترین برندهای دوچرخه ثابت می توانید به وب سایت هایپرجیم مراجعه بفرمایید.

کشور سازنده

در رقابت ساخت بهترین دوچرخه های ثابت، برخی کشورها به برتری بیشتری یافته اند. این برتری به طور قطع به دلیل شمار بالای تولیدات، کیفیت تجهیزات و قیمت مناسب است. برترین کشورهای سازنده دوچرخه های ثابت خانگی و باشگاهی چین، تایوان، اسپانیا و انگلیس هستند.

تحمل وزن

هنگامی که برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی اقدام می کنید باید تحمل وزن آن را مد نظر داشته باشید.  دوچرخه های ثابت خانگی تحمل وزنی بین 100 تا 150 کیلوگرم دارند، اما تحمل وزن دوچرخه های باشگاه از 150 تا 200 کیلوگرم است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()