زمانی که حرف ورزش کردن به میان میاید، خیلی از ما به دنبال بهانه هایی می گردیم که از آن فرار کنیم! در واقع پای مشغله های کاری خود را به میان می آوریم و چشممان را روی زیبایی و تناسب اندام می بندیم؛ اما با  دوچرخه ثابت باشگاهی فروشگاه هایپرجیم دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته نیست!

به طور کلی در میان تمامی دستگاه های ورزشی، تردمیل و دوچرخه ثابت از سایر دستگاه های محبوبیت بیشتری دارند؛ اما چرا؟ تردمیل با شبیه سازی پیاده روی در خانه یا باشگاه کار را برای همه افراد خانواده که تمایلی برای پیاده روی در خیابان های شلوغ ندارند، آسان می کند. در مقابل، دوچرخه ثابت نیز با شبیه سازی دوچرخه سواری خاطرات کودکی را برای ما زنده می کند.

به کمک دوچرخه ثابت قادر هستید چربی های شکم و پهلوی خود را به سادگی از بین برده و از تناسب اندام خود لذت ببرید. اگر مایل هستید درباره ویژگی های این دستگاه ورزشی بیشتر بدانید، در ادامه با هایپرجیم همراه باشید.

به راحتی آب خوردن کالری های اضافی را بسوزانید

یکی از ویژگی های دوچرخه ثابت سوزاندن کالری های اضافی و آب کردن چربی های شکم و پهلو است. به طور کلی با توجه به شدت ورزش روزانه به راحتی قادر هستید که به میزان 500 کالری در روز بسوزانید. با این حساب علت کاهش وزن توسط دوچرخه ثابت سوزاندن کالری بیش از میزان دریافتی است.

پیشنهاد می دهیم با خرید این دستگاه ورزشی و داشتن یک رژیم غذایی کم کالری ورزش کنید و چربی از دست دهید. همچنین به کمک این دستگاه قادر به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید هستید.

افزایش قدرت بدنی با دوچرخه ثابت باشگاهی فروشگاه هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم یکی از فروشگاه های معتبر آنلاین محسوب می شود که با عرضه و فروش انواع دستگاه و تجهیزات ورزشی باشگاهی و خانگی مانند فروش دوچرخه ثابت به کمک شما آمده است. در واقع به کمک این دستگاه هنگام رکاب زدن ضربات آرامی را به شکم و پهلو خود وارد می کنید و منجر به خورد شدن چربی ها می شوید.

برای سفارش دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم تنها باید دستگاه مدنظر را از سایت انتخاب کنید و پس از درج آدرس خود، منتظر دریافت کالا درب منزل باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()