نوع سیستم مقاومتی دستگاه

دوچرخه ثابت باشگاهی برخلاف دوچرخه های معمولی، دنده ای برای تغییر وضعیت و سرعت ندارد؛ اما از سیستم مقاومتی برخوردار بوده که به راحتی میزان فشار وارد شده به پدال دوچرخه ثابت باشگاهی قابل تنظیم است. به طور کلی این سیستم دوچرخه ثابت از دو روش زیر تنظیم می شود:

تسمه مگنتی: در این سیستم به جای تسمه فیزیکی از دو آهنربای قوی بین پدال و بدنه استفاده شده است. به این منظور هنگامی که آهنرباها به یکدیگر نزدیک می شوند، باید فشار زیادی را برای به حرکت درآورده پدال ها صرف کنید. در این صورت کالری و انرژی بیشتری را می سوزانید و سریع تر عرق می کنید. اغلب دستگاه های مگنتی صدای کمتری دارند.

تسمه نمدی: در این سیستم که شباهت زیادی به دوچرخه های معمولی دارد، برای افزایش قدرت دوچرخه ثابت باشگاهی باید دستگیره تنظیم قدرت را به حرکت در آورید. در این صورت تسمه نمدی سفت و محکم می شود و قدرت بیشتری برای پدال زدن نیاز است. این تسمه حالت معکوس نیز داشته و شباهت زیادی به دوچرخه سواری معمولی دارد.

نوع صفحه نمایش

از دیگر نکات کلیدی هنگام خرید دوچرخه ثابت ، وجود صفحه نمایش است. در این نمایشگرها سرعت پدال زدن، مسافت طی شده، برنامه ورزشی، کالری سوزانده شده و سایر برنامه های ورزشی نمایش داده می شود. همچنین برخی از دوچرخه ها نیز از طریق بلوتوث قابلیت پخش موزیک دلخواه ورزشکار را دارند. بدون شک هرچه دوچرخه ثابت خریداری شده امکانات بیشتری داشته باشد، کمک قابل توجهی به لاغری خواهد کرد.

چرا از فروشگاه هایپرجیم دوچرخه ثابت باشگاهی بخریم؟

فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با عرضه انواع تجهیزات ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و سایر دستگاه ها و لوازم جانبی ورزشی یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین محسوب می شود. در این مجموعه کالای خریداری شده به صورت رایگان ارسال خواهد شد. از این رو نیازی نیست برای دریافت کالا توسط پیک هزینه اضافی را بپردازید.

همچنین متخصصان این مجموعه به صورت رایگان دستگاه را برای شما نصب می کنند. با این حساب اگر مشکلی در حین نصب رخ بدهد، به راحتی مسئول نصب دستگاه آن را رفع خواهد کرد. بنابراین با این خرید با یک تیر چندین نشان خواهید زد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()