اگر مشغله کاری زیادی دارید یا زمان کاریتان به گونه ای نیست که بتوانید به باشگاه بروید یا حتی اگر از انتقال بیماری در باشگاه ها هراس دارید، ما به شما خرید تردمیل خانگی را پیشنهاد می دهیم. با خرید  تردمیل خانگی ضمن صرفه جویی در هزینه و وقتتان در هر ساعت از روز که تمایل دارید ورزش کنید و از اندام خوش فرمتان لذت ببرید.

در ادامه قصد داریم با توجه به مزیت ها و نیاز روز افزون خانواده های ایرانی به این دستگاه ورزشی به نکات مهمی که منجر به خرید موفق آن می شود بپردازیم. ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

قیمت تردمیل خانگی

از دیگر مواردی که در انتخاب تردمیل نقشی مهم دارد میزان قیمت و بودجه شما است. برند و شرکت سازنده، نوع تردمیل، امکانات جانبی، میزان گارانتی، قدرت موتور، وزن تحملی و چند کاره بودن فاکتورهایی هستند که در میزان قیمت نهایی خرید تردمیل به صورت مستقیم تاثیر می گذارند.

از این رو در ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کرده و سپس با توجه به آن تردمیل های موجود را بررسی کنید.

گارانتی

گارانتی عاملی مهم برای حفظ سرمایه و دستگاه مصرفی تان است. گارانتی های متفاوت برای تردمیل خانگی عرضه می شود که میزان پشتیبانی آن ها با یکدیگر فرق دارد.

ایمنی

از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید تردمیل خانگی باید نسبت به ان تسلط کامل داشته باشید چگونگی حفظ ایمنی خود، کودکان، حیوان خانگی و در کل سایر افراد در منزل است.

همچنین برای حفظ سلامتی خود در وهله اول از لباس مناسب یعنی کفش و پیراهن استاندارد استفاده کنید و از اتصال گیره تردمیل مطمئن شوید. این گیره ها از سویی به شما و از سو دیگر به دستگاه متصل می شوند. در زمان سقوط یا سرگیجه کلید ایمنی از دستگاه خاموش می شود و به صورت کاملا خودکار تردمیل متوقف خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()