تقویت ماهیچه های ساق پا

ماهیچه های پشت ساق پا که به ماهیچه های دوقلو معروف هستند. زمانی که رو تردمیل خانگی راه می روید و هر قدمی که بر می دارید درگیر ورزش خواهند شد و تردمیل سبب عضلانی تر شدن این عضلات می شوند.

ماهیچه های هسته ای

ماهیچه های هسته ای در بدن در محدوده شکمی قرار دارند. این هسته ها کمک می کنند که در هنگام راه رفتن و پیاده روی بدن ما عمود باشد و بین عضلات کل بدن هماهنگی ایجاد می کند. زمانی که از شیب تردمیل استفاده می کنید روی این ماهیچه ها تاثیر می گذارید و آن ها را وادار به فعالیت می کنید.

عضلات سینه

در زمان استفاده از خرید تردمیل می توانید دست هایتان را تکان دهید در این حالت عضلات سینه و عضلات دوسر بازو را نیز می توانید وادار به فعالیت کنید. و وقتی روی تردمیل خانگی می دوید پایین و بالا تنه را هم زمان در ورزش سهیم می شوند که باعث لاغر شدن و عضلانی شدن این قسمت از بدن نیز می شوید.

تردمیل خانگی چه کمکی به بدنتان می کند؟

می توانید چربی های اضافی را در هر نقطه بدن که باشند، بسوزانید و از بین ببرید. با کمک این دستگاه می توانید با تمرینات منظم و مستمری که انجام می دهید، اکسیژن رسانی  به عضلات بیشتر شده و چربی سوزی بیشتری هم اتفاق می افتد. ورزش با تردمیل خانگی را با برنامه ای منظم و درست پیش ببرید آنگاه خواهید دید چربی های سرسخت شکم نیز از بین می روند.

چرا تردمیل خانگی را از تردمیل آنلاین بخرید؟

فقط کافیست با یک سیستم کامپیوتری وارد سایت تردمیل آنلاین شوید و تمامی آنچه که نیاز دارید در مورد خرید تردمیل ببینید و بخوانید و بدونه سر و صدا و شلوغی انتخابی درست کنید. خریدی آسان را با سایت تردمیل آنلاین تجربه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()