در این ورزش وقتی پاها به شکل دورانی در حرکت هستند در واقع به فیبرهای عضلات پا فشار وارد شده و باعث منقبض شدن عضلات شکم نیز می شود در نتیجه تعادلی در عضلات به وجود می آید. فعال شدن عضلات بدن بر اثر تعادل باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن و در نهایت چربی های اضافی می سوزند.

اگر  اسکی فضایی باشگاهی را در حالت شیب قرار دهید، مقاومت پدال ها فشار بیشتر به عضلات وارد کرده که بدن با چربی سوزی بیشتری به فرم مناسب تری برسد.

اسکی فضایی چه تاثیری در  لاغری شکم دارد؟

شکم عضله ای است که در اکثر اندام ها از چربی زیادی برخوردار است. چربی این قسمت از بدن معمولا به سختی آب می شود برای همین دستگاه اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم می تواند برای سوزاندن چربی این ناحیه از بدن به کمکتان بیاید.

ابتدا سعی کنید شکم رو به چالش بکشید برای این کار، افزایش مقاومت و سرعت دستگاه می تواند نقش موثری در این چالش داشته باشد. با افزایش مقاومت دستگاه تمرین سخت تری انجام خواهید داد. این تمرین سخت نیاز به تلاش زیاد و فعال کردن تمامی عضلات بدن دارد که کالری سوزی بیشتری انجام شود. وقتی تمرین سختی انجام دهید عضلات شکم به طور غیر ارادی منقبض شده که این انقباض نشان دهنده خون رسانی بیشتر به این ناحیه از بدن است.

چرا اسکی فضایی باشگاهی فروشگاه هایپر جیم را بخرید؟

فروشگاه هایپرجیم با تضمین اصالت کالا خیال مشتریان خود را بابت خرید اسکی فضایی اصل از برندی خوب را راحت کرده است. با ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش توانسته رضات مشتریان خود را جلب کند و با تنوع بالایی که دارد تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()