اسکی فضایی از جمله دستگاه های ورزشی هوازی است که با هدف چربی سوزی، کاهش وزن و دست یابی به تناسب اندام طراحی شده است. از طرف دیگر این دستگاه در بهبود سیستم قلبی- عروقی و افزایش کارآیی دستگاه تنفسی، تقویت و پرورش عضلات پایین و بالاتنه تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده آگاهانه از دستگاه در حفظ سلامتی کاربران و افزایش طول عمر دستگاه تاثیر قابل توجهی دارد. در ادامه برخی نکات مهم در استفاده از دستگاه اسکی فضایی خانگی بیان می شود. 

با ریتم مشخص ورزش شود

به طور کلی در ورزش با اسکی فضایی خانگی، سایر تجهیزات ورزشی یا هر نوع تمرین ورزشی دیگری افراد نباید سریع به سراغ حرکات تند و شدید بروند. برای آماده سازی بدن و جلوگیری از دررفتگی های احتمالی لازم است که ابتدا بدن خود را گرم کنند. در انتهای تمرین نیز زمانی را به سرد کردن بدن اختصاص دهند. در نهایت ورزش را تمام کنند. انجام حرکات کششی در ابتدا و انتهای کار با دستگاه همواره توصیه می شود.

مکان مناسبی برای دستگاه انتخاب کنید

مکان اسکی فضایی خانگی در منزل باید مناسب باشد. سطح زیرین دستگاه باید صاف شود. وجود ناهمواری در سطح زیرین دستگاه باعث لرزش دستگاه و به هم خوردن تعادل حین انجام ورزش می شود.

علاوه بر این در فضایی که دستگاه قرار داده می شود، تهویه مناسب باشد. در صورتی که پنجره ای در فضا باشد و امکان باز کردن پنجره در زمان ورزش فراهم باشد، ورزشکار حین انجام تمرینات از هوای تازه بهره مند خواهد شد.

خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم با مزایای فراوان

در فروشگاه هایپرجیم مشاوران و کارشناسان حین خرید اسکی فضایی باشگاهی توصیه های لازم را در اختیار مشتری ها قرار می دهند. گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان حمل و نصب رایگان در تهران از دیگر مزایای خرید تجهیزات ورزشی از هایپرجیم است. در شهرستان ها نیز حمل محصول تا باربری شهرها رایگان است

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()