ویژگی های دسته های دستگاه

دسته های اسکی فضایی یکی از مهم ترین اجزاء آن به شمار می روند. دسته این دستگاه ها شامل دو نوع ثابت و متحرک می شوند. دسته های متحرک قابلیت طراحی حرکتی غیرهم جهت را دارند.

دسته های اسکی فضایی خانگی به تقویت بازو و اندام سینه ورزشکار کمک زیادی می کند. ورزشکارانی که با استفاده از این دستگاه قصد انجام تمرینات پایین تنه را دارند، بهتر است از انواع دسته ثابت آن استفاده کنند.

وجود یا عدم وجود صندلی

یکی از نکات مهم دیگر در خرید دستگاه اسکی فضایی وجود یا عدم وجود صندلی است. وجود صندلی به کاربر کمک می کند که همانند یک دوچرخه سوار روی دستگاه نشسته و پدال بزند. در حالی که در انواع بدون صندلی کاربر در تمام مدت استفاده از دستگاه سرپا است.

در صورتی که کاربران دچار مشکلات حرکتی هستند، توصیه اکید می شود که از انواع دارای صندلی استفاده کنند. نشستن حین انجام تمرینات به حفظ تعادل ورزشکاران کمک بسیار زیادی کرده و از خستگی زودرس آن‌ها جلوگیری می کند.

قیمت

قیمت نیز یکی از فاکتورهای مهم در خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم است. با توجه به کیفیت اسکی فضایی، کارآیی و برند، این دستگاه با قیمت های مختلف در بازار موجود است. خوشبختانه در فروشگاه های اینترنتی از قبیل هایپرجیم کاربران این امکان را دارند که پس از مشاهده وبژگی های کامل محصولات از قبیل قیمت و مقایسه قیمت و کیفیت محصولات مختلف خرید خود را انجام دهند.

در انتها

در صورتی که قصد خرید اسکی فضایی باشگاهی برای انجام تمرینات خانگی را دارید، می توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کرده و خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در رابطه با خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم مشاوران و کارشناسان هایپرجیم، آماده ارائه راهنمایی های لازم به متقاضیان هستند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()