اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم برای دیسک کمر مضر نیست

دیسک کمر بیماری شایعی در کسانی است که از درد کمر رنج می برند. این افراد به دلیل این بیماری از ورزش کردن اجتناب می کنند. ورزش  اسکی فضایی ورزشی کاملا بی خطر است؛ زیرا در تمام حرکت ها پدال این دستگاه از حرکت پاها پشتیبانی می کند و نمی گذارد ضربه ای به کمر و ستون فقرات وارد شود. فقط این افراد باید از دستگاه در حالت شیبدار و مقاومت بالا استفاده نکنند؛ زیرا سطح شیب دار و افزایش مقاومت ممکن است برای کمر مضر باشد ولی در غیر این صورت این دستگاه هیچ ضرری برای این افراد ندارد.

آیا اسکی فضایی برای زانو مضر است؟

اسکی فضایی اثرات خیلی کمی بر روی زانو دارد. این دستگاه یکی از کم اثر ترین وسیله ورزشی برای زانو و کمر محسوب می شود. برای همین می تواند گزینه مناسبی برای پیاده روی و حتی دویدن باشد؛ زیرا با افزایش خون در غضروف ها عضلات زانو را تقویت می کند. 

اگر درهنگام استفاده ای این دستگاه دچار زانو در شدید به حرکت ادامه ندهید و بعد ورزش خود را مرور کنید و ببینید که حرکت دست ها و پاها درست انجام شده باشد؛ زیرا  خرید اسکی فضایی خانگی و استفاده از دستگاه هیچ گونه آسیبی به اعضای بدن نمی رساند. اگر به طور اصولی با این دستگاه ورزش کنید به هیچ عنوان بدنتان آسیب نخواهید دید.

اسکی فضایی را از فروشگاه هایپرجیم بخرید

فروشگاه هایپرجیم وارد کننده وسایل ورزشی از کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند توانسته جواب گوی بیشترین سلیقه ها باشد. این فروشگاه با تضمین اصالت کالا و ارائه خدمات پس از فروش خریداران را آسوده خاطر کرده است. به دلیل ارائه بهترین خدمات توانسته است محبوبیت خواستی میان طرفداران خود از وزرش کاران حرفه ای تا مبتدی بدست آورد.

برای اطلاعات بیشتر و شرایط خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()