اسکی فضایی یا الپتیکال یکی از بهترین تجهیزات ورزشی برای چربی سوزی و لاغری است. این وسیله تنها مختص به باشگاه نیست و می توانید اسکی فضایی خانگی را به راحتی از فروشگاه های مجهز تهیه کنید.

در فروشگاه هایپرجیم، انواع اسکی فضایی خانگی با بهترین برندها و با طبقه بندی های گوناگون در اختیار شما قرار گرفته اند. حال بیایید با هم به معرفی دقیق تر این وسیلۀ فوق العاده نگاهی بیندازیم.

کشور سازنده

برترین کشورهای سازنده اسکی فضایی خانگی چین و تایوان هستند. این کشورها با کیفیت ترین و بهترین اسکی های فضایی خانگی را می سازند. البته کشورهای بزرگ دیگری نیز در این زمینه مطرح هستند، اما در حال حاضر، بهترین برندهای موجود در ایران متعلق به کشورهای چین و تایوان هستند.

قیمت

اسکی فضایی خانگی در مقایسه با دیگر تجهیزات همچون دوچرخه ثابت یا تردمیل، قیمت متناسب تری را با توجه با کارایی خود ارائه می دهد. در مقایسه با دوچرخه های ثابت خانگی، اسکی فضایی قیمت تقریبا یکسانی دارد، هرچند برخی از دوچرخه ها گاهی بسیار ارزان تر هستند. اما اسکی فضای دامنه قیمتی محدودتری را پوشش می دهد.

در مقایسه با تردمیل، قیمت این دستگاه تقریبا یکسان است. در هر دو وسیله مدل های ساده تر با قیمت های پایین تر نیز عرضه می شوند.

به طور کلی هرچه الپتیکال تحمل وزن، قابلیت ها و برنامه های تمرینی و استحکام بالاتری داشته باشد، قیمت آن بیشتر است. در این میان برند و کشور سازنده نیز بی تاثیر بر قیمت نخواهند بود.

بهترین اسکی های فضایی خانگی در فروشگاه هایپرجیم

پس از شناخت مزیت های خرید اسکی فضایی به طور قطع افراد بسیاری تصمیم به تهیه این وسیله ورزشی می گیرند، چرا که چشم پوشی از این همه ویژگی واقعا کار دشواری است.

شما با توجه به تمامی ویژگی های مد نظر خود از قبیل وزن دستگاه، تحمل وزن، برند و کشور سازنده و دامنه قیمتی، می توانید بهترین اسکی فضایی خانگی را در فروشگاه هایپرجیم بیابید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()