میله های دسته در اسکی فضایی

میله های دسته از دیگر بخش های  اسکی فضایی خانگی به شمار می روند. این قسمت برای حفظ تعادل کاربر حین انجام تمرینات است. در طول تمرین کاربر این میله ها را نگه می دارد.

میله های الپتیکال در دستگاه های مختلف به دو شکل مختلف است. در نوعی از آن کاربر این دسته ها را گرفته و به مانند حالتی شبیه به اسکی روی زمین، به عقب و جلو حرکت می کند. روی دسته ها سنسورهایی برای اندازه گیری ضربان قلب وجود دارد. ضربان قلب اندازه گیری شده در صفحه نمایش کنسول نمایش داده می شود.

در برخی از انواع الپتیکال در بخش مرکز نزدیک به کنسول دو دسته وجود دارد که کاربر آنها را در زمان تمرین نگه می دارد. با استفاده از این دسته ها کاربر به عقب و جلو حرکت نمی کند، بلکه شرایطی فراهم می کند که کاربر فقط پاها را حرکت دهد. این نوع دسته ها در تمام دستگاه های اسکی فضایی وجود ندارند، تنها در برخی از انواع مشاهده می شوند.

پدال از دیگر بخش های اسکی فضایی

پدال یا رکاب الپتیکال همان بخشی است که کاربر حین تمرین پای خود را روی آن قرار می دهد. کاربر با حرکت دورانی پدال ها را فشار داده و به سمت جلو حرکت می کند. علاوه بر این کاربر می تواند حرکت به سمت عقب داشته باشد.

غلتک و کف دستگاه اسکی فضایی

کف و غلتک ها بخش پایین دستگاه الپتیکال است. مقدار فضای مجاز غلتک تعیین کننده نوع حرکت پدال هاست. هرچقدر عرض غلتک ها بیشتر باشد، کاربر می تواند قدم بلندتری بردارد.

تنوع و کیفیت بالای محصولات در هایپرجیم

تمام تلاش انسان در زندگی زمانی معنا پیدا می کند که انسان از نعمت سلامتی بهره مند باشد. متاسفانه انسان های امروزی زمان زیادی را صرف کار کرده و کمتر به سلامتی خود توجه می کنند. ورزش، رژیم غذایی سالم و دوری از استرس فاکتورهای اصلی تاثیرگذار در تندرستی انسان هستند. ورزش به کاهش استرس و افزایش کیفیت زندگی کمک زیادی می کند.

هایپرجیم در این مسیر فروش اسکی فضایی خانگی در کنار مشتریان خود است. به همین دلیل انواع تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی از قبیل اسکی فضایی خانگی از معروفترین برندها با بالاترین کیفیت را در مجموعه خود گردآوری کرده است.  

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()