انواع اسکی فضایی

حال که از تاثیر اسکی فضایی بر اندام خود اطمینان پیدا کرده اید، به احتمال زیاد به دنبال خرید این دستگاه ورزشی خواهید بود. اما پیش از هر چیز باید بدانید که انواع مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که در دو دسته کلی الپتیکال خانگی و باشگاهی دسته بندی می شوند.

همان طور که از نام  اسکی فضایی مشخص است، هر کدام از آن ها مخصوص استفاده در مکان های خاص هستند. الپتیکال های خانگی به گونه ای طراحی شده اند که تمرین با این دستگاه را در خانه برای شما ممکن سازند.

بدون شک این دو دستگاه با یکدیگر تفاوت دارند، اما تفاوت آن ها در چیست؟

تفاوت میان اسکی های فضایی

اگر بخواهیم مهمترین تفاوت میان الپتیکال های خانگی و باشگاهی را بیان کنیم، باید به تحمل وزن این دستگاه ها بپردازیم.

اسکی فضایی های خانگی به نسبت انواع باشگاهی آن تحمل وزنی پایین تری دارند. این دستگاه ها به گونه ساخته شده اند که تمرین برای اعضای خانواده با میانگین وزنی محدود را فراهم کنند.

در نقطه مقابل الپتیکال های باشگاهی قرار دارند که برای استفاده عمومی در باشگاه طراحی شده اند. این دستگاه ها تحمل وزنی بالایی دارند؛ از این رو ورزشکاران با وزن های مختلف بدون ایجاد هیچ مشکلی با آن ها تمرین می کنند.

از دیگر تفاوت های میان این دو دستگاه نوع طراحی ظاهری آن ها است. الپتیکال های خانگی معمولا فضای کمتری را اشغال می کنند. این در حالی است که برخی از این دستگاه های ورزشی به صورت تاشو ساخته می شوند. به این ترتیب فضای کمتری را اشغال کرده و در هر فضایی امکان استفاده از آن ها وجود دارد.

اسکی فضایی مورد نظر خود را از هایپرجیم بخرید

این روزها فروشگاه های بسیاری انواع این دستگاه ورزشی را ارائه می دهند؛ اما مهمترین چیز این است که از بهترین و معتبرترین فروشگاه  خرید اسکی فضایی باشگاهی را انجام دهید. هاپیرجیم یکی از بهترین ها در خرید و فروش اسکی فضایی است. با خرید اسکی فضایی از فروشگاه هایپرجیم دیگر نگران کیفیت دستگاه خود نباشید.  

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()