جهت خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم چقدر بودجه نیاز داریم؟

بودجه یکی از مهمترین نکاتی است که در خرید دستگاه های تناسب اندام به ویژه ابزارهای بزرگ مانند خرید تردمیل باید به آن توجه شود. ما در هایپرجیم انواع دستگاه تردمیل را با قیمت های مختلفی تهیه کرده ایم که همه اقشار جامعه قادر به خرید از این فروشگاه اینترنتی باشند.

توجه داشته باشید که تردمیل خوب باید بسیار باکیفیت، راحت، بی صدا و استفاده از آن نیز بسیار آسان باشد؛ همچنین مدت زیادی را دوام بیاورد. بدون شک اگر به دنبال وسیله ای کاربردی و بادوام هستید، باید هزینه بیشتری را بپردازید؛ زیرا اغلب تردمیل های گران قیمت، موتور بادوام تر و امکانات بیشتری دارند. همچنین امکان استفاده چند کاربر از آن ها فراهم است.

خرید این دستگاه از هایپرجیم با قیمت پایین تر مناسب افرادی است که تنها قصد راه رفتن روی دستگاه را دارند. بنابراین اگر بودجه کمی دارید، حتی امکان خرید تردمیل های دست دوم از فروشگاه هایپرجیم برای شما ممکن است که البته این محصولات کیفیت بسیار بالایی نیز دارند.

خرید از فروشگاه هایپرجیم با بالاترین کیفیت

بدون شک قدرت موتور به طور مستقیم روی کیفیت دستگاه و احساس ورزشکار تاثیر دارد. اغلب پایین ترین قدرت موتور این دستگاه در حدود 1.5 اسب بخار است. البته اگر قصد دویدن مداوم روی دستگاه را دارید، در خرید این دستگاه ورزشی باید دقت کنید؛ بهتر است که قدرت موتور آن در حدود 2.5 الی 3.0 اسب بخار باشد. همچنین باید وزن کاربران را نیز برای انتخاب تردمیل با قدرت موتورهای متفاوت در نظر بگیرید.

اغلب  خرید تردمیل خانگی برای خانه با قدرت موتوری در حدود 1.5 الی 4 اسب بخار آغاز می شود که این دستگاه قادر به تحمل وزن تا حدود 90 الی 180 کیلوگرم است. تردمیل های باشگاهی موجود در فروشگاه هایپرجیم نیز از 1.5 الی 6 اسب بخار قدرت موتور بهره مند بوده که این دستگاه ها قادر به تحمل وزن در حدود 150 تا 200 کیلوگرم هستند. برای سفارش اینترنتی این محصول یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()