هر باشگاه ورزشی برای جذب مشتریان و سطح کیفی  ارتقا خود را ارتقا بدهد به پیشرفته‌ترین و جدیدیترین لوازم ورزشی نیاز دارد است. در میان تجهیزات ورزشی تردمیل ها به علت استفاده زیاد از آن در باشگاه باید از کیفیت قابل توجه ای برخوردار باشد که کمتر به تعمیرات نیاز پیدا کند و طول عمر بیشتری داشته باشد.

انتخاب تردمیل برقی و بدون موتور

انتخاب شما که  تردمیل باشگاهی موتوردار یا برقی باشد یا دستی بدون موتور در خرید شما تاثیرگذار است. تردمیل بدون موتور معمولاً ارزان‌تر از نوع برقی است. قطعات کمتری دارد و نگهداری آن آسان‌تر و احتمال خراب‌شدن آن کمتر است. تردمیل دستی مزیت دیگر هم دارد و آن این است که بی‌صداتر از نوع برقی است. اما اگر تازه‌کار هستید، احتمالاً استفاده از آن برایتان دشوارتر خواهد بود. به‌عنوان مثال در تردمیل با قابلیت تنظیم شیب برقی، شما فقط دکمه‌ای را می‌فشارید و شیب تنظیم می‌شود. اما در دستی‌ها این‌طور نیست؛ زیرا باید تمرین را متوقف و شیب را تنظیم کنید.

ضمانت نامه و گارانتی و خدمات پس از فروش

برای خرید تردمیل باشگاهی به‌دنبال مدل‌هایی باشید که گارانتی خوبی داشته باشند. خدمات پس از فروش می‌تواند با توجه به مکان و زمان خرید تردمیل متفاوت باشد. هر تردمیل باید در مجموع حداقل ۱۰ سال گارانتی بدنه و موتور داشته باشد و ضمانت نامه معتبری داشته باشد.

فضای مورد نیاز و طراحی

تردمیل‌ها معمولاً فضای قابل‌توجهی را اشغال می‌کنند. هنگامی‌که تردمیل برای باشگاه خریداری می‌شود فضا مهم‌ترین بخش برای جای گیری مناسب آن است. بنابراین پیش از خرید تردمیل، فضایی را که برای آن درنظر گرفته‌اید اندازه بگیرید تا ابعاد تردمیلی که خریداری می‌کنید با آن فضا متناسب باشد.

در هنگام تمرین، باید در اطراف تردمیل فضای خالی وجود داشته باشد تا در صورت افتادن احتمالی از روی دستگاه احتمال آسیب‌دیدگی به حداقل برسد. بیشتر تردمیل‌ها را نمی‌توان به‌راحتی حرکت داد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()